|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  05.04.2008, 17:13 | #1 | |
| heu ?  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kraków 
					Posty: 931
				 Motocykl: RD07   Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s |  Nowa konsola (wyciągnięte z wątku o woltomierzach) Cytat: 
  Idealnie by było gdyby urządzenie było dostępne w wersji "gołej" (prędkościomierz, obrotomierz, temp płynu, zegarek) z możliwościa późniejszej rozbudowy (może ten moduł GPS, voltomierz czy amperomierz) :-) Aha, nie znam się na magii która powoduje że żarówka świeci, znacz nie mam też pojęcia czy takie modułowe coś jest możliwe do wykonania w rozsądnych pieniądzach  Sondę może zacznij od takiej która odpowie na pytanie 'co ma pokazywać kompiuterek?'. Pozdr newrom 
				__________________ RD07 & DRZ | |
|   |   | 
|  05.04.2008, 17:19 | #2 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			No ale to ideowo idziemy w wyświetlacz ze wskazaniami woltomierza, amperomierza, temp oleju, czy w ogóle konstruujemy całą deskę rozdzielczą, gdzie będzie prędkość, obroty i inne przebiegi  Ja tam wolałbym swoje zegary, i dokupioną przystawkę z powyższymi analizatorami  ... Jeno gdzie to upchnąć...   
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  07.04.2008, 23:26 | #3 | |
| ReGeNeRaToR  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Olsztyn 
					Posty: 674
				 Motocykl: RD07   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 21 godz 54 min 43 s |   Cytat: 
  Ktos kto dla Hondy go robil nie dosc ze zwalil soft w procesorze , dlatego standartowo jest wylaczony predkosciomierz , bo jak sie go wlaczy to trip sie wiesza , to to jeszcze kosztuje : 37220MY1921 F-2 - METER ASSY., DIGITAL TRIP 735,40€ Wiec ja leciutko wywale bebeszki z obudówki i wstawie se swoje lepsze. Pozdrawiam | |
|   |   | 
|  08.04.2008, 16:16 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Chojnice/drogi Europy 
					Posty: 1,038
				 Motocykl: RD07a Przebieg: hgw   Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s |   
			
			Mam drobną sugestię.. a nie dałoby się ominąć nieszczęśnego napędu prędkościomierza? bo jak napęd siądzie, trip też milczy :-( Moim zdaniem, jak robić, to konkretnie, niech pokazuje wszystko co potrzebne bez ankiety się nie obejdzie :-D | 
|   |   | 
|  08.04.2008, 21:37 | #5 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Duuupaaa, ja mam wersję bez tripa... Czyli cały stelaż inny.
		 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  08.04.2008, 22:06 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,206
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 24 min 36 s |   Podwójna dupa. Stelaż od RD04'92 (swoją drogą mam do sprzedania) nie pasuje do naszych zegarów, czyli musimy kombinować inaczej 
				__________________   | 
|   |   | 
|  08.04.2008, 22:08 | #7 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			No właśnie, nawet mi demonstrowałeś...   
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  08.04.2008, 23:19 | #8 | 
| ReGeNeRaToR  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Olsztyn 
					Posty: 674
				 Motocykl: RD07   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 21 godz 54 min 43 s |   
			
			Cos sie pokombinuje i do RD04 i 03 i moze jak ktos ma 01 Zastanawiam sie nad pobieraniem informacji o predkosci , najlatwiej chyba by bylo pobierac z zebatki na walku zdawczym , tylko problem jest jak ktos sobie tylna zebatke wymieni na inna niz oryginal. Drugim rozwiazaniem jest magnes gdzies na przednim kole i czujnik halla , tylko gdzie taki magnes zaczepic ?. Wada tego rozwiazania jest tez rodzaj opony wplywajacy na obwod kola, chyba ze w nowym tripie bedzie funkcja wpisywania obwodu kola , to rozwiaze problem. Teraz jestem na etapie skladania swojego moto do kupy , jeszcze jakis tydzien i sie zabiore do roboty. Wyswietlacz mam juz zamowiony. Piszcie jakie macie pomysly , co wiele glow to nie jedna. Pozdrawiam   | 
|   |   | 
|  08.04.2008, 23:33 | #9 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Wiesz, magnes można przyczepić gdzieś do tarczy hamulcowej, czy jeszcze bliżej osi obrotu, a czujnik siakimś cybanciorem do lagi przymocować. Z zębatki przekłamania mogą być spore - wystarczy, że się opona kostka weźmie zjedzie.
		 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  10.04.2008, 17:50 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Chojnice/drogi Europy 
					Posty: 1,038
				 Motocykl: RD07a Przebieg: hgw   Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s |   
			
			Ludziska :-) Każdy pomiar biorący za podstawe prędkosc obrotową, czy to koła, czy zebatki, będzie obarczony tym samym błędem :-) to samo dotyczy fabrycznego prędkościomierza :-D, nowe gumy - wieksza prędkosc niz na zegarze, stare łysole - nizsza.. Moim zdaniem : na tarczy, na feldze, na szpryche, to w sumie większego znaczenia nie ma, Jedynie co, to trzeba to wymyślec tak, zeby i magnes i czujnik byly gdzies konspiracyjnie schowane i nie dalo się ich łatwo urwać   
				__________________  openSUSE.org | 
|   |   |