Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Inne tematy

Inne tematy Motocyklowo

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.05.2017, 09:09   #1
sluza
 
sluza's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,707
Motocykl: AT RD07a; XR600R
sluza jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 19 godz 44 min 28 s
Domyślnie Ciężkie vs liście

Takie coś znalazłem. Wychodzi, że wszystko to kwestia techniki.

https://riders.drivemag.com/ww/news/...ly-think-again
sluza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.05.2017, 09:14   #2
siwy
 
siwy's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,481
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
siwy jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 5 dni 5 godz 20 min 31 s
Domyślnie

Że się da to wiadomo, tylko błąd na klocu bardziej boli
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.
siwy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.05.2017, 09:20   #3
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,955
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 11 min 19 s
Domyślnie

Ślisko, błoto lub glina szybko weryfikuje taki marketing. Dużymi da się zapierdalać, ale musi być przyczepność, najlepiej żwiry, szutry czy kamienie ew piach i prędkość. Kawałek krowiej łąki i każdy ciężki stoi - nie pomoże ani moc ani umiejętności - co najwyżej dalej trzeba będzie wejść żeby go wyciągnąć.... W warunkach polskich na piaskach Mazowsza czy Podlasia można pokozaczyć, ale gliniasty południowy wschód .....
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.05.2017, 09:31   #4
Pirania
 
Pirania's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,326
Motocykl: Ready to Race & AT
Pirania jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 4 godz 3 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
Ślisko, błoto lub glina szybko weryfikuje taki marketing. Dużymi da się zapierdalać, ale musi być przyczepność, najlepiej żwiry, szutry czy kamienie ew piach i prędkość. Kawałek krowiej łąki i każdy ciężki stoi - nie pomoże ani moc ani umiejętności -
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
Pirania jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.05.2017, 20:21   #5
WojtekBBI
 
WojtekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,236
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07
WojtekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 5 godz 54 min 28 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
Ślisko, błoto lub glina szybko weryfikuje taki marketing. Dużymi da się zapierdalać, ale musi być przyczepność, najlepiej żwiry, szutry czy kamienie ew piach i prędkość. Kawałek krowiej łąki i każdy ciężki stoi - nie pomoże ani moc ani umiejętności - co najwyżej dalej trzeba będzie wejść żeby go wyciągnąć.... W warunkach polskich na piaskach Mazowsza czy Podlasia można pokozaczyć, ale gliniasty południowy wschód .....
Chyba nic dodac nic ujac...
Aktualnie testuje KATA 950. Jak sie siada z Afryki to moc okrutna Na szutrach piachach robi robote oby miec odwage W blocie tez niema biedy I jestem bardzo pozytywnie zaskoczony oponami K60 bo wczesniej latalem praktycznie tylko na C02, MT21, E09, slynnym Motozie
Jednak jezeli chodzi o podloze typu glina i inne sliskie a nie kopne to przynajmniej na K60 musze na listonosza jechac. Nie wiem jak by bylo na kostkach
No i masa... Na pewno na powazniejszych pochylosciach i w ciezkim terenie bedzie po dupie cieklo
WojtekBBI jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.05.2017, 22:07   #6
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał WojtekBBI Zobacz post
Chyba nic dodac nic ujac...
Aktualnie testuje KATA 950. Jak sie siada z Afryki to moc okrutna Na szutrach piachach robi robote oby miec odwage W blocie tez niema biedy I jestem bardzo pozytywnie zaskoczony oponami K60 bo wczesniej latalem praktycznie tylko na C02, MT21, E09, slynnym Motozie
Jednak jezeli chodzi o podloze typu glina i inne sliskie a nie kopne to przynajmniej na K60 musze na listonosza jechac. Nie wiem jak by bylo na kostkach
No i masa... Na pewno na powazniejszych pochylosciach i w ciezkim terenie bedzie po dupie cieklo
Bedzie
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.05.2017, 00:39   #7
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 3,972
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 4 dni 14 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał WojtekBBI Zobacz post
Chyba nic dodac nic ujac...
Aktualnie testuje KATA 950. Jak sie siada z Afryki to moc okrutna Na szutrach piachach robi robote oby miec odwage W blocie tez niema biedy I jestem bardzo pozytywnie zaskoczony oponami K60 bo wczesniej latalem praktycznie tylko na C02, MT21, E09, slynnym Motozie
Jednak jezeli chodzi o podloze typu glina i inne sliskie a nie kopne to przynajmniej na K60 musze na listonosza jechac. Nie wiem jak by bylo na kostkach
No i masa... Na pewno na powazniejszych pochylosciach i w ciezkim terenie bedzie po dupie cieklo
Ze niby K60 lepsze od Mt 21? pojechane...
Czytam dalej.

Z Maniakiem, zgoda.
Mirek Swirek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.05.2017, 04:41   #8
WojtekBBI
 
WojtekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,236
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07
WojtekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 5 godz 54 min 28 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mirek Swirek Zobacz post
Ze niby K60 lepsze od Mt 21? pojechane...
Czytam dalej.

Z Maniakiem, zgoda.
Rozumiem że środek nocy i różnie bywa ze wzrokiem

Ostatnio edytowane przez WojtekBBI : 31.05.2017 o 18:27
WojtekBBI jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.05.2017, 09:36   #9
siwy
 
siwy's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,481
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
siwy jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 5 dni 5 godz 20 min 31 s
Domyślnie

znamy przynajmniej 2 przypadki ludzi od nas z forum co na dużych gieesach mieli groźny wypadek na niewinnym błocie
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.
siwy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.05.2017, 09:44   #10
Lucky Luke
 
Lucky Luke's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,763
Motocykl: RD04
Lucky Luke jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 1 dzień 45 min 7 s
Domyślnie

Tak jak piszą chłopaki na suchym to każdy kozak , w błocie już gorzej.

Na swoim przykładzie , dwa lata temu huską te450 miałem problem aby wjechać niektóre podjazdy na UA.

W tym roku ta sama trasa africą wjechałem bez kłopotu. Nie sądzę abym nagle stał się Błażusiakiem , po prostu w tym roku było sucho.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S
Lucky Luke jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.