Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Inne tematy

Inne tematy Motocyklowo

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.07.2012, 15:08   #1
kruk


Zarejestrowany: Sep 2011
Posty: 53
Motocykl: v-strom650, drz400e chce ATchyba
kruk jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 17 godz 35 min 42 s
Domyślnie przesiadka z F800GS na AT?

Hejka, kiedys zalozylem temat czy zmienic vstroma na 800gs czy afryke, wbrew zdrowemu rozsadkowi poszedlem w strone bmw (choc zawsze bylem antyfanem tej marki) no i sie dzialo, pojechalem z UK do Gruzji, w kaukazie pierdzielnal mi tylni amorek wiec droga powrotna byla na hybrydzie (amorek z mercedesa ml z moja sprezyna i kilkoma innymi dospawanymi elementami z oryginalnego amorka) w pl wymienili amorek na gwarancji i wszystko pieknie, dojechalem do uk. minal miesiac i moze 200mil i teraz cos w silniku strzela i zgrzyta, wiec teraz moto wlasnie odwoze znowu do bmw i beda robic znowu na gwarancji no ale po odbiorze od razu 800tka idzie na sprzedaz. no iteraz pytanie co tu kur... kupic?
idea f800gs jest w pytke, moto daje rade w terenie, malo pali, i w miare daje rade w trasie. po glowie chodzi mi KTM 990adv ale obawiam sie ze to bedzie podobna akcja z awaryjnascia jak bmw. Czy tym razem nabyc afryke? czy moze wrocic do vstroma tylko tym razem nowego modelu. cholera mnie bierze z tymi nowymi moto (szczegolnie nie japonskimi) robia je jak jakies jednorazowki i tylko zeby zmieniac co roku na ten sam motor ale z innymi plastikami albo kilkoma koniami wiecej.
Czy ktos moze wykonal taki manewr jak przesiadka z f800gs na afryke? czy bede pionierem?

pozdro
kruk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.07.2012, 17:17   #2
rubin
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
 
rubin's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
rubin jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 28 min 31 s
Domyślnie

Co tu myslec: afryka,albo trampek do 96r chyba, bo potem mariano italiano,ale tez bez wiekszych problemow eksploatacyjnych.
A vstorm na ulice raczej i to zachod niz wschod.
Blizsze podroze i off dominator.
A bmw: to jak Ewan McGregor znajdz sponsorow i auto serwisowe na kazda wyprawe.
Choc niektore uzytkowniczki z bmw f650 zafowolone sa...
__________________
Jazda na dwóch kółkach jest jak chodzenie po bagnach - bardzo wciąga.
rubin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.07.2012, 17:30   #3
kruk


Zarejestrowany: Sep 2011
Posty: 53
Motocykl: v-strom650, drz400e chce ATchyba
kruk jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 17 godz 35 min 42 s
Domyślnie

ludzie powiadaja ze 1150gs jest mało awaryjny, moze to jest jakas opcja?
kruk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.07.2012, 17:31   #4
kruk


Zarejestrowany: Sep 2011
Posty: 53
Motocykl: v-strom650, drz400e chce ATchyba
kruk jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 17 godz 35 min 42 s
Domyślnie

aaa umylem 800tke odpalilem i chodzi normalnie, hmmm, ale oddalem i tak do serwisu
kruk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.07.2012, 18:06   #5
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 3,971
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 4 dni 14 min 10 s
Domyślnie

Z Osiemsetki na Afryke? Pewnie bym sie nie przesiadl. Z Osiemsetki na 990adv oszem, ja, Tobie zas polecil bym sie kajtnac 990, bo to nie jest tak lagodny i charmonijny motocykl jak Gs800. Z kolei 1150 gs swietny sprzet, ale o terenach slabiej utwardzonych zapomnij, to tak po krotce. Mialem wszystkie z wymienionych motocykli. Najchetniej kazdego z nich chcial bym miec w garazu. Jest jeszcze takie cus jak Tri-umph bardziej hardkorowo Hp2. Zdrowka.
Mirek Swirek jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.07.2012, 22:08   #6
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,970
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 5 godz 42 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mirek Swirek Zobacz post
Z Osiemsetki na Afryke? Pewnie bym sie nie przesiadl. Z Osiemsetki na 990adv oszem, ja, Tobie zas polecil bym sie kajtnac 990, bo to nie jest tak lagodny i charmonijny motocykl jak Gs800. Z kolei 1150 gs swietny sprzet, ale o terenach slabiej utwardzonych zapomnij, to tak po krotce. Mialem wszystkie z wymienionych motocykli. Najchetniej kazdego z nich chcial bym miec w garazu. Jest jeszcze takie cus jak Tri-umph bardziej hardkorowo Hp2. Zdrowka.
też podpisuję się.pod tym. można by rozważać starawą.japonię, jeżeli planujesz wschodnie, dalekie eksploracje, ale i tak miałbym dylemat czy warto.

z Awaryjnością.800 nie jest wcale tak źle, Myślę.że u Ciebie to raczej był błąd produkcyjny jakiś. DL to fajny motocykl, ale pod warunkiem że zostajesz na czarnym. o LC8 pomyśl jeżeli ciągnie Cię w off.
według mnie 800 to udana konstrukcja, ale zupełnie bez zawieszenia, słabymi kołami i delikatnymi plastikami. po za tym jest git, w szczególności spalanie!

jeżeli nie ciągnie Cie w teren to weź dużego GS-a, może być 1150 lub nawet 1200. ale nie ADV bo to bez sensu.
moim zdaniem jeżeli zmienisz 800 na afrykę.będziesz zawiedziony, to jest inna epoka motocykli.
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.07.2012, 22:09   #7
kruk


Zarejestrowany: Sep 2011
Posty: 53
Motocykl: v-strom650, drz400e chce ATchyba
kruk jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 17 godz 35 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mirek Swirek Zobacz post
Z Osiemsetki na Afryke? Pewnie bym sie nie przesiadl. Z Osiemsetki na 990adv oszem, ja, Tobie zas polecil bym sie kajtnac 990, bo to nie jest tak lagodny i charmonijny motocykl jak Gs800. Z kolei 1150 gs swietny sprzet, ale o terenach slabiej utwardzonych zapomnij, to tak po krotce. Mialem wszystkie z wymienionych motocykli. Najchetniej kazdego z nich chcial bym miec w garazu. Jest jeszcze takie cus jak Tri-umph bardziej hardkorowo Hp2. Zdrowka.
dzienks a mozesz powiedziec dlaczego teraz jezdzisz afryka?
pozdro

hmm wlasnie kumpel zapodal mi jeszcze inny motyw ale to chyba na trasie nie jest za przyjemne no i jak z ta awaryjnascia ktm?

EX1 ty masz takiego, mozesz cos o nim powiedziec? w porownaniu do reszty?

http://www.ebay.co.uk/itm/KTM-950-SU...#ht_960wt_1270

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 13.10.2012 o 20:40
kruk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.08.2012, 19:56   #8
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 3,971
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 4 dni 14 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kruk Zobacz post
dzienks a mozesz powiedziec dlaczego teraz jezdzisz afryka?
pozdro
Hej, jasne. Na dzien dzisiejszy motocykl w zupelnosci spelnia moje oczekiwania, a i w gre jak zawsze wchodza rowniez sprawy finansowe. Przepraszam ze tak pozno pisze. Podro.
Mirek Swirek jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.07.2012, 22:53   #9
nicek27
 
nicek27's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 987
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
nicek27 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kruk Zobacz post
hmm wlasnie kumpel zapodal mi jeszcze inny motyw ale to chyba na trasie nie jest za przyjemne no i jak z ta awaryjnascia ktm?

EX1 ty masz takiego, mozesz cos o nim powiedziec? w porownaniu do reszty?

http://www.ebay.co.uk/itm/KTM-950-SU...#ht_960wt_1270

Niech się tylko Elefant sprzeda...
Ex1, jak się tym jeździ?
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!
nicek27 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.07.2012, 22:37   #10
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,970
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 5 godz 42 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał nicek27 Zobacz post

Niech się tylko Elefant sprzeda...
Ex1, jak się tym jeździ?
noo jeździ się fantastycznie! motocykl może nie dla każdego, ale dla mnie jak najbardziej. bo to jest właśnie ten motocykl który naprawdę daje radę.wszędzie!!!!

w terenie na dobrych oponach latam z exc i lc4-kami, na wyprawy i zloty latam z lc8-kami afrykami i GS-ami, a po mieście latam ze ścigami i innymi potworami drogowymi wszędzie nie odstaję. no chyba że na autobanach bo tam brak owiewki skutecznie zniechęca mnie do jazdy powyżej 160-180 km/h.

ale tu znów pytanie czy lubisz teren.? jak tak to pewnie że sobie kup!
SE to motocykl dla kogoś kto lubi byszować w krzakach ale nie koniecznie chce się godzić na wybrującego i pierdzacego singla. dodatkowo w pakiecie dostajesz fenomenalne zawieszenie, które naprawdę działa jak w citroenach.
(między zawichą gs800 a katem jest przepaść).

jak z awaryjnością, nie jest źle! Awarie silnika w nowszych LC8 to rzadkość, praktycznie niespotykana sprawa. Podobnie jak w afryce jest kilka spraw o które trzeba zadbać aby mieć spokój. nic więcej!

aaaa i jest jeszcze jedna sprawa, lc8 nie nadaje się dla osób o spokojnym usposobieniu, misiaczków, leniwców, i innych milusińskich stworków
ten motocykl pobbudza, endorfiny adrenaliny i dopaminy... kiedy boli głowa i chcesz po prostu pojechać z A do B na spokojnie..... weź auto!!
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Powstało forum BMW F800GS Kuba z Lodzi Inne tematy 41 16.02.2011 15:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.