| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej Kateemiarze..Pomarańczowa zarazo  :-))) 
		
		
		
		
		
		
		
	Potrzebuje waszej pomocy...W mojej kochanej AfricaTwin mam zawiechę od waszego kultowego LC zwanego Skurvielem.. Gabel chodzi przednie, zwłaszcza ,ze amor skretu pomaga, ale... no właśnie ale.. Te pieprzone koła Behra wrrr Gną sie jak papier...Dr. Szprycha zaparł sie i kategorycznie odmówił prostowania... :roll: Czy ktoś z WAS trenował przełozenie felgi z Excela albo D.I.D . o rozmiarze 21 x 1,85 (wiem że oryginał to 2,15 ale to za szeroko ...) Podobno jest w Niderlandi firma która sprzedaje takie obrecze wraz ze szprychami... Wie ktoś coś ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 ...już nie taki świeży 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Pawłowice - okolice 
					
				
				
					Posty: 798
				 
Motocykl: 1290SAR; 690R; 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 17 godz 40 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przecież oryginał w AT to felga 21x1,85, więc w czym problem? Kupujesz obręcz, oddajesz z piastą do imć Pawła K. (który do KTM-a ma swoje, odpowiednio grube szprychy) i po 3 dniach odbierasz gotowe kółko.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam kupione koło od trampka...ale...niestety..to nie takie proste... Zaplot w KTM 950/990 jest unikatowy...i nie pasuje od niczego innego..Tak ,więc, nie da sie obreczy afrykanskiej ani tramkowej zastosować...I nie ma na to mocnych..Olek motocykle się poddał...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 ...już nie taki świeży 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Pawłowice - okolice 
					
				
				
					Posty: 798
				 
Motocykl: 1290SAR; 690R; 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 17 godz 40 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			...no właśnie. Największy problem jest w zgodności zaplotu obręczy i piasty. Ja też nie zaplatałem oryginalnej obreczy z AT (choćby ze względu na inną grubość szprychy).  
		
		
		
		
		
		
		
	Mówisz, że w LC8 jest inny zaplot niż w LC4? Nawet LC4 Adv? (też ma dwie tarcze - piasta powinna byc ta sama))  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			LC4 640 Adventure  i LC8 maja ten sam zaplot... 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Cytat: 
	
 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.02.2013 o 11:34  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;) 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Józefów 
					
				
				
					Posty: 660
				 
Motocykl: R1100GS, LC4 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Właśnie tak popatrzyłem na zdjęcia i zaplot wydaje się być normalny, no ale osobiście nie testowałem. 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Co do obręczy 2.15" to te seryjne w katach sprawiają sporo problemów - zmieniłbym to na dobrą 1.85" i temat powinien być z głowy. Stare katy mają obręcz o średnicy 1.6" - opona trochę dziwnie się układa, ale obręcz niemal nie do zarąbania.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panie Kolego , kupujesz nie nawierconą obręcz w odpowiadającym Ci rozmiarze , jakiej tam chcesz firmy . Nawiercasz wskazaną ilość otworów pod odpowiednim kontem i zaplatasz na jaką pragniesz piastę , wiąże się to z dobraniem odpowiedniej długości szprych . Jeśli sam tego nie ogarniasz to polecam zlecić to Pawłowi z Bielska .  
		
		
		
		
		
		
			Jeśli coś sam zjebiesz to koło nie rozkraczy się w pod domowych krzaczorach , tylko na wyjeździe w czarnej dupie . 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			słyszałem ale jakos nie mogę namierzyc tych nie nawierconych didów czy exceli 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie kombinuj z wierceniem. Nie dokładaj sobie roboty. Setki użytkowników przełożyło już felgi. Np od Super enduro. Lub po prostu kupili Excela. Napisz w czym jest problem. Nie możesz dostać felgi czy niema kto zapleść?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jest gośc do zaplecenia ,imć dr. Szprycha   Ale jest problem z obręcza...Zaplot Lc8 i LC4 z ośką 28 (chyba) mm jest zupełnie inny niż innych KTM-ów Ja chcę kupić excela 21 x 18,5 który pasuje do piasty lc 8 . Ot i cały problem. Sadziłem ze założę sobie obręcz od Trampka..wiec zakupiłem ona sztukę i duuupaaa nie pasuje...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |