|   | 
 | |||||||
| Trialówki Dział poświęcony motocyklom trialowym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  17.11.2022, 21:39 | #1 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |  Dlaczego w trialu przód dętkowy a tył bez? 
			
			Ktoś może wie jaki powód?   zarówno Montesa tak miałą jak i Gas Gas. Na dęntce ma sie lepsze "czucie" może? czy może felga za cienka do excesów na niej. | 
|   | 
|  17.11.2022, 21:45 | #2 | 
|  |   
			
			żeby niżej zejść z ciśnieniem. z tyłu możesz mieć spokojnie z 0,8bar i nic się nie stanie. przód przy tym profilu i niskim ciśnieniu może dobić poza tym nie ma aż takiego znaczenia przyczepność przodu przy tradycyjnej trialowej jeździe - tył musi ciągnąć w każdych warunkach. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 20:47 | 
| Dlaczego nie kupić DL-650 | Pils | Suzuki | 83 | 30.08.2021 23:14 | 
| Kto z Czarnuchów jeździ na trialu i ma ochotę na zabawę?;) | Pirania | Umawianie i propozycje wyjazdów | 16 | 29.08.2018 09:59 |