| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: May 2019 
				Miasto: Śląsk 
					
				
				
					Posty: 4
				 
Motocykl: CRF1000L 
Przebieg: 26.000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 54 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cześć wszystkim, 
		
		
		
		
		
		
		
	chciałem się przywitać i tak trochę tutaj poopowiadać o AT z racji tego że różne rzeczy się słyszy o niej a że to konkurencja lepsza , lżejsza mocniejsza etc. Każdy ma swojego faworyta. to może od początku... w 2016 odbyłem swoją pierwsza podróż motocyklową do Włoch na Hornecie, no i tak to się zaczęło. Wróciłem to już zastanawiałem się co w ogłoszeniu napisze ... Sprzedałem od ręki. zaczęły się poszukiwania godnego następcy : Super tenerka, KTM, Ducati, AT Jeżdziłem : Tenerką , Ducati, Do KTMa nie doszedłem a na At tylko.... siedziałem w salonie. Mam 168Cm wzrostu, jednak przy pierwszym podejsciu : OD RAZU WIEDZIAŁEM ŻE ONA CI MOJA !!! kolega z hondy podpowiedział mi : Łukasz bierz DCT .... mówię automat ?weź bez jaj ...!! mówi bierz !! Wziąłem . kupiłem ją w 2017 roku nowego w salonie : gmole , ameliniowe kufry i obniżona kanapa do kurdupla jak ja   teraz mamy 2019 rok : a ja mam nalatane 26.000 tyś po całej europie Austria, Szwajcaria , Włochy , Francja, Hiszpania, Portugalia, Albania, Serbia, Macedonia, Chorwacja, Bośnia , Wegry no i Polska. więc chyba już mogę coś powiedzieć o jeździe tym sprzętem : Technicznie: - łańcuch bez naciągania od nowości ani razu : 24.000tyś - klocki tył : od nowości 24.000 tyś - klocki przód : od nowości : 26.000 tyś - wystarczy jeszcze na jakies 4-5 tyś - silnik : jeżdżony na trybie S2 - zarówno autostrada jak i miasto ( uważam że jest najodpowiedniejszy - Alpy i podjazdy górskie : tryb S3 - tryb D - na autostrady OK , i to by było na tyle co do tego trybu.... Prowadzenie: - bez kufrów : dla mnie rewelacja : w ogóle nie czujesz tego 242 KG DCT - Z kuframi : przy Ameliniowych kufrach jak dobrze rozmieścisz masę prowadzi się równie dobrze co bez nich : miałem przykład w Barcelonie w korku gdzie trzeba było z kuframi pomiędzy 3-ma pasami wybierać i przebijać się pomiędzy autami. SUPER !!!! byłem pod wrażeniem . - Winkle - motocykl jest tak dobrze zbalansowany że wchodzenie nawet przy dużych prędkościach w zakręty to dla niego MAŁY MIKI. Hamulce / Opony: - Przód bardzo dobry - trzeba się tylko przyzwyczaić do nurkowania. Ale Ok - opony Fabryczne : 16.000 tyś - ale nie wybrał bym ich sam. Trailsmart : opony OK , ale też bym ich drugi raz nie założył 9.000 tyś Brigesstone A41- teraz mam ... zobaczymy (znam gościa co zrobił 17.tys) Meritum : Jestem bardzo zadowolony z Mojej AT !! w 95% jestem pewien że kolejna to też będzie AT obowiązkowo z DCT pozdrawiam wszystkich forumowiczów i zyczę przyczepności !!  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2017 
				Miasto: B-stok 
					
				
				
					Posty: 83
				 
Motocykl: TA 600V & XR600R 
				
				
				 
Online: 2 dni 13 godz 13 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chyba kolego nie ten dział troszkę 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			przeniosłem
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No i git. Dopisz skąd jesteś (w opisie), poznaj ludzi z okolicy i w offa z nią! 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Nie ma to jak udany zakup.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 28 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Afri, to jest po prostu męska decyzja. Nie nerwowe przeglądanie forum czy kupić i co, ale najpierw ślub z Wybranką, a potem forum. 
		
		
		
		
		
		
		
	Zazdroszczę Twojego banana na gębie w tak pięknych okolicznościach przyrody, i tego..., i niepowtarzalnej Bieszczadzkiej Przystani Motocyklowej. Zazdrość pozytywna, zmuszająca do podążania w jedynie słusznym kierunku spełniającym marzenia. LWG!!!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: May 2019 
				Miasto: Śląsk 
					
				
				
					Posty: 4
				 
Motocykl: CRF1000L 
Przebieg: 26.000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 54 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 dzięki !!!! Co do przystani bieszczadzkiej : w związku z tym że coś mało takich miejsc dla motocyklistów w polskich górach .... mam plan by stworzyć coś podobnego a dokładnie : Babiogórska Przystań Motocyklowa - Zawoja Plan jak na razie piętrzy i tworzy się w mojej głowie ale by nie być gołosłownym .... działka już jest  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Bier przykład Wąski i przestań się zastanawiać  
		
		
		
		
		
		
			![]() 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |