|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 540
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s
|
A po cholerę to trwałe usunięcie abs'u z tyłu?
To się wyłącza. Czuć po planach, że zima już za rogiem Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() |
Mada - masz już ten zintegrowany układ hamulcowy, że jak hamujesz nożnym, to przód też hamuje? (w innej marce mam taki i zastanawiam się jak to rozpiąć)
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Dla mnie abs z tyłu to upośledzenie jazdy na moto, nie mogę sobie nadrzucić tyłu, a nie daj boże jak parę razy zapomniałem wyłączyć go na szutrach czy w terenie
![]() Afra nie ma dual cbs. Takie heble ma np. varadero. Prosta sprawa wywalasz wszystkie przewody i dajesz jak w normalnym moto, od pompy do zacisku i tyle.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Skoro ten układ już funkcjonuje to wydaje mi się że drobna modyfikacja powinna załatwić sprawę. Podpiąć przełącznik który niezależnie od zapłonu będzie rozłączał układ ABS na tyle. Raz wyłączasz i masz stale off lub on.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
|
|
#6 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Wyłącznikiem dla tej funkcjonalności jest wyłącznik zapłonu po kluczyku bo kill switch chyba nie dezaktywuje ABSu (nie sprawdzałem). Nie znam się na elektryce ale w teorii to proste
choć wiadomo, że w praktyce to może być różnie.
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() |
Plan jest taki żeby zaślepić wyjście od pompy abs na tył i dać przewód pompa-zacisk bezpośredni i to w czerwonym kolorze żeby jeszcze lepiej hamował
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
No i to wydaje sie byc jedynym slusznym rozwiazaniem jesli chcesz miec na stale odciety ABS na tylnim kole. W innym przypadku by zrobic to na zasadzie wylacznika elektronicznego bylo by spore wyzwanie, mozliwe ze z koniecznoscia programowania sterownika.
Pytanie tylko co na to ubezpieczyciel powie w razie w? Po wycieciu ABS z tylnego kola lamiesz podstawy homologacji
|
|
|
|
#9 |
![]() |
Nie będzie się świecić kontrolka... a nie wierze że będą sprawdzać którędy idzie przewód hamulcowy...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Moderator
![]() |
Mada - ale jaki jest sens takiej modyfikacji?
Jeżeli chciałbyś całkowicie wywalić ABS w celu zejścia z wagi - rozumiem. Jeżeli tył jest odłączany opcjonalnie, to po co go odłączać na stałe? Boisz się zawodności układu załączania? ps: w tym dualnym układzie pompa na tył i przód jest jak w ludzkich motocyklach? Nie wiem, czy któraś (ta uruchamiana nogą? ) nie jest większa, żeby obsłużyć tył i przód.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| GPS 60CS - usunięcie problemu samoczynnego wyłączania się odbiornika | newrom | Wszystko dla Afryki | 2 | 21.10.2009 12:05 |