|  24.02.2017, 20:11 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: mazowiecka wieś 
					Posty: 1,453
				 Motocykl: 5 szt Przebieg: znośny   Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 47 min 53 s |  cegła 
			
			Kumotrzy ratujcie Pacjent to cegła bmw k100 z pierwszego wypustu. Problemy z wtryskiem. Ktoś coś? ps Za polecenie motomirka daje bez ostrzeżenia... 
				__________________ Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. | 
|   |   | 
|  24.02.2017, 20:46 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			chyba podobny problem ma JarekAT... napisz do niego może coś wymyslił... daj też znać.jakie są objawy.. może to nie koniecznie wtrysk..? 
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  24.02.2017, 20:50 | #3 | 
|  |   
			
			Może Zbyszek Gołowicz Ci coś pomoże? To bardzo dobry fachowiec.  Masz numer telefonu? | 
|   |   | 
|  24.02.2017, 21:08 | #4 | 
|  |   
			
			Ciekawe, że na innym forum wszyscy polecaja MotoMirka ;-)
		 Ostatnio edytowane przez ArtiZet : 24.02.2017 o 21:36 Powód: wiem, że nie pomogłem ale w tym przypadku to nie jest takie łatwe... | 
|   |   | 
|  24.02.2017, 21:49 | #5 | 
|  |   
			
			No ale jakie to są problemy  ? Weź coś napisz więcej? 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  24.02.2017, 23:09 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: mazowiecka wieś 
					Posty: 1,453
				 Motocykl: 5 szt Przebieg: znośny   Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 47 min 53 s |   
			
			
W sumie też powinienem być mu wdzięcznym za robotę..... Arti    Kierowniku Matjasie donoszę, ze po synchro w/w motur chodzi jak traktor. W tym typie zasilania NIE synchronizujesz przepustnic - to robi fabryka i każe nie dotykać. Synchro robi sie przez bajpasy które wyglądają jak piloty. Wiec ustawiono baypasy jak piloty równiuteńko a rozregulowano przepustnice  Jak to teraz odkręcić   
				__________________ Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. | 
|   |   | 
|  24.02.2017, 23:27 | #7 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   Cytat: 
 chodzi jak traktor... w cegle jest też przepływomierz, który też może źle wpływać na pracę.. kurde nie znam się.. tak mi przychodzi do głowy..   
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | |
|   |   | 
|  24.02.2017, 23:33 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2009 Miasto: Frankfurt/M 
					Posty: 986
				 Motocykl: Elefant 944ie Przebieg: 54420 Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s |   
			
			Pewnie to jest podobne do ustawiania przepustnic w Ducati. Masz na myśli, że poza Bypassami można też regulować skład mieszanki czujnikiem położenia przepustnicy? Plus do tego jakaś śruba główna składu mieszanki w kompie?  Przepustnice synchronizuje się pod wysokie obroty, a wolne ustawia się Bypassami. Jeśli tak to najlepiej serwisówka i robić wg niej. Ewentualnie jeśli wszystko identycznie jest jak ja pisze to może opowiem Ci jak to w Ducati się ustawia i spróbujesz tak samo w BMW?    
				__________________ Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!   Ostatnio edytowane przez nicek27 : 24.02.2017 o 23:35 | 
|   |   | 
|  24.02.2017, 23:47 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: mazowiecka wieś 
					Posty: 1,453
				 Motocykl: 5 szt Przebieg: znośny   Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 47 min 53 s |   
			
			Ex pozwolę sobie jutro przedzwonić do Ciebie. Problem jest przy odpalaniu oraz brak chęci do wkręcania sie na obroty. Odkręcasz manete i czekasz na reakcje 3 sekundy. No trochę inne mam oczekiwania do czterech w rzędzie. Problem prawdopodobnie spowodowany popękanymi króćcami ssącym, luzami zaworowymi i przede wszystkim dlubaniem przy przepustnicach bez zaznajomienia sie z manualem. Poczytajcie o Le- jetronicu. Jeden z pionierskich systemów wtrysku paliwa. Ilość wtryskiwanego paliwa zależy od ilości zasysanego powietrza. Ktoś niestety zaburzyl te zależność grzebaniem przy przepustnicach.
		 
				__________________ Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. | 
|   |   | 
|  24.02.2017, 23:53 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			hehe.. nie wiem czy jestem dobrym zródłem informacji w tym temacie.. .. moja cegłowka też wykazuje podobny objaw.. choć może nie 3 sek.. a powiedzmy 0,5 sek..    
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   |