|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  02.04.2008, 16:20 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Żernica prawie Gliwice 
					Posty: 108
				 Motocykl: RD07a   Online: 6 godz 14 min 47 s |  Vapor Trail Tech zamiast zegarów i Tripa 
			
			Paru naszych kolegów ma, więc niech się podzielą spostrzeżeniami   . Ja zanabyłem kit taki: HONDA CRF450R 450R TRAIL TECH VAPOR COMPUTER KIT 02-03 - za 115$ na eBay'u. Ostatnio edytowane przez MrHW : 02.04.2008 o 17:10 Powód: Coś sie popaprało i muszę napisać drugi raz | 
|   |   | 
|  02.04.2008, 17:11 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Żernica prawie Gliwice 
					Posty: 108
				 Motocykl: RD07a   Online: 6 godz 14 min 47 s |   
			
			Nie wiem czy tak wygląda moderacja pierwszych postów ale pisałem to 3x i up...ło mi w tym samym miejscu
		 | 
|   |   | 
|  02.04.2008, 18:53 | #3 | 
| Administrator  |   
			
			Ano a wygląda to tak  http://trailtech.net/motorcycle_vapor_kits.html  najbardziej interesujące jest to jak wiele funkcji jest podłączonych u kolegów... 
				__________________ www.motopodroze.pl | 
|   |   | 
|  02.04.2008, 19:02 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: DW 
					Posty: 4,495
				 Motocykl: Pyr pyr Przebieg: dowolny Galeria: Zdjęcia   Online: 5 miesiące 2 dni 19 godz 29 min 28 s |   
			
			Miałem kiedyś takiego vapora w quadzie. Podłączylem do niego: 1. Temperaturę płynu chłodzącego (niestety trzeba przeciąć przewód i wstawić przejściówkę) 2. Prędkość i prędkość max 3. Godzinę 4. Obroty silnika 5. Przebieg calkowity i dzienny Ogólnie fajnie to wygląda, trochę delikatnie. Podczas jednego z lotów niestety nie przeżył tego   | 
|   |   | 
|  02.04.2008, 19:15 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Żernica prawie Gliwice 
					Posty: 108
				 Motocykl: RD07a   Online: 6 godz 14 min 47 s |   
			
			Zrobiłem opis kita i co podłączyłem ale mi upierdziela posta 3x próbowałem
		 Ostatnio edytowane przez MrHW : 02.04.2008 o 19:18 | 
|   |   | 
|  02.04.2008, 19:23 | #6 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  02.04.2008, 19:24 | #7 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  02.04.2008, 19:43 | #9 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			
Dobra - ja się podzielę. Vapory występują w 2 głównych modelach. Róznica jest w sposobie podłaczenia impulsów do liczenia obrotów. Mamy z Samborem ten sam model - w którym na przewodzie wysokiego napięcia do swiecy trzeba nawinąć 10-12 zwojów specjalnym przewodem. Tworzy się przez to taka cewa w której indukują się impulsy liczone przez obrotomierz. I to cholerstwo nie działa najlepiej niestety. tzn pokazywane obroty trochę za mocno skaczą. W AT to kompletnie nie przeszkadza, ale u siebie musze podłączać drugi obrotomierz jak chcę dokładnie ustawić punkt zapłonu, bo u mnie sie to ustawia ręcznie  Drugi model ma podłaczenie bezpośrednio z cewy po stronie n/n - być może mierzy lepiej, ale głowy nie dam. Pomiar temperatury jest czujnikiem NTC wkręconym w trójnik. W wodniakach ten trójnik wpina się w przewód powrotny z chłodnicy. Można też wkręcic go w miejsce oryginalnego czujnika, pod warunkiem że gwint pasi, albo zrobi się redukcję. Nie pamiętam jaki jest gwint na tym czujniku, ale jak chcecie to sprawdzę. U siebie wkręciłem czujnik w korek spustowy oleju. Bez problemu ogarnia zakres temperatur silnika chłodzonego wiatrem - najwyższa temp oleju jaką odnotowałem to 152°C w korku w Delhi  Po zamontowaniu i podłączeniu czujnika temp. trzeba vapora zresetowac - inaczej nie widzi pomiaru temperatury. No i zaczyna pokazywac dopiero po przekroczeniu chyba 38°C - poniżej wyświetla tylko kreskę. Coś tam jeszcze mi sie nie podobało odnośnie kasowania stanu licznika km, ale nie pomnę co. Jak mi Alzheimer pozwoli to napiszę  Generalnie fajna i niedroga zabawka. Zanim kupiłem porównałem pare podobnych modeli - tak se myślę że w poniedziałek to porównanie pokażę. Może sie komuś przyda. Zdrowia!   | 
|   | 
|  02.04.2008, 20:38 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Żernica prawie Gliwice 
					Posty: 108
				 Motocykl: RD07a   Online: 6 godz 14 min 47 s |   
			
			
Nic czysty tekst. Pierwsza wersja była ze zdjęciem, druga bez, trzecia krótsza. To samo. A co z ustawieniami PR1 i PR2. U mnie jak dziła to w zakresie 1000-2000obr. Resztę przekłamuje i to im więcej obr tym bardziej kłamie, tak przy 5000 pokazuje z 8000. A co do sposobu podłaczenia to wydaje mi się, że albo cewka olbo zwoje i to chyba nie zależy od typu. Nia mam przy sobie ulotki ale tak tam chyba było. A co do temperatury są jeszcze czyjniki w formia podkładki pod świecę dla "pneumatyków". Nie mam problemów z temperaturą, najniższa jaką pokazał na zimnym silniku to 17stC. Z resetem potwierdzam, trochę zgłupiałem jak podłaczyłem a tu dupa. Ostatnio edytowane przez MrHW : 02.04.2008 o 20:57 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Ciekawostka: Trail Tech Voyager - uniwersalny licznik (jak Acewell) z GPSem i obsługą śladów | fxrider | Hardware | 7 | 29.09.2017 20:25 | 
| Przeróbka Tripa !!! | motomysz | Wszystko dla Afryki | 18 | 22.04.2014 00:28 |