|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  12.05.2012, 16:29 | #1 | 
| BANDA LUBLIN  Zarejestrowany: Apr 2009 Miasto: Lublin 
					Posty: 4,109
				 Motocykl: RD04 Przebieg: Kręcony   Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 godz 2 min 52 s |  Oryginalna kiera od Lc8 do At, da rade? 
			
			Hej Panie i Panowie, ma ktoś jakieś doświadczenia, podejdzie, wysokość, jak się z nia lata, jakieś plusy, minusy? Poprosze o dwa słowa.  Oryginalna ma po parkingówie lekko się zgieła, nie mam zamairu jej prostować skoro tak mocno plastyczną jest. Jeśli zaś nie ta od Lc8, to jakieś inne propozycje, wiem że powiedzmy do czterech-pieciu paczek cieżko coś sensownego wyhaczyć. Jeśli temat był to do wywalenia, pisze na szybko, bo trafia mi się owa kiera poniżej 300zł. Foruma nie czytałem pod tym kontem. Dzieki z góry za odp. | 
|   |   | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kiera, kiwa sie ;/ | Franko | Wszystko dla Afryki | 20 | 28.01.2014 23:03 | 
| Jaka kiera do Afry? | KML | Wszystko dla Afryki | 6 | 01.06.2011 23:24 |