|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  29.03.2008, 00:04 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Toruń 
					Posty: 35
				 Motocykl: RD07   Online: 4 dni 20 godz 18 min 19 s |  halogeny przeciwgielne do RD 07 
			
			Zastanawiam się nad założeniem do Afryki halogenów przeciwmgielnych, na wzór GS 1200 Adv.  Halogen przeciwmgielny, owalny, niebieskie soczewki, czarna oprawa, 12V H3 55W, średnica 36 mm . Wymiary L x B x H = 79,3 x 64 x 51 mm, cena ok 197 zł Mam tylko pytanie do fachowców, czy system elektryczny w RD 07 wytrzyma dodatkowe obciążenie 110 W ? (już reflektory główne świecą podwójnie 2 x 35 W) | 
|   |   | 
|  29.03.2008, 00:44 | #2 | 
| XXX Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: stara wieś 
					Posty: 14
				 Motocykl: RD07   Online: 2 godz 47 min 26 s |   
			
			Witaj, miałem kiedyś zamontowane takie do gmoli, zakupione na alegro za 60zł ale dalekosiężne podłączone przez przekażnik do długich. Niestety brat mi je zabrał   i jeżdżą teraz w super tenerce. | 
|   |   | 
|  29.03.2008, 11:53 | #3 | 
| Administrator  |   
			
			fabryka prądu w AT daje coś koło 350W , jeśli seryjne oświetlenie bierze ok 80W i dołożysz te 110 to spokojnie wystarczy. Dla bezpieczeństwa akumulatora powinno pozostać koło 120-150W luzem co by go doładowywać.Te wolne 10-12A powinno naładować nawet rozładowany w godzinę może z hakiem. 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  29.03.2008, 12:27 | #4 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			W mojej włoszce z lampami od Poldolota (czyli 2*H4) założyłem przeciwmgielne podłączone pod pozycyjne. Jak zaświecę wszystko na raz to ładowanie spada do około 13.,5-13.2V, jak dołożę do tego manetki grzane to prądu już nie starcza bo jest poniżej 13V. Ciekawe jak jest teraz bo wyciepałem pompę i wsadziłem podciśnieniową...?
		 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  29.03.2008, 15:30 | #5 | 
| Administrator  |   
			
			2xH4 plus halogeny to daje ok 225W czyli pozostaje wolne ok 120W. Czyli by się potwierdzały moje wyliczenia że te 120-150 powinno być w rezerwie. 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  30.03.2008, 04:11 | #6 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Pompa bierze 50W. Do tego na pewno coś jeszcze. Zapłon? Poza tym oświetlenie zegarów, tylna lampa, 50W wiatrak musi mieć rezerwę żeby się mógł włączyć... Klaksonu nie liczę.
		 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  30.03.2008, 09:40 | #7 | 
| Administrator  |   
			
			Fakt, jak by policzyć wszelkie możliwe odbiorniki czyli drogowe, pozycyjne, stop, pompa , wiatrak, manetki , kontrolki , sygnał......to wyjdzie pobór ok 280W . Przy takim poborze na akumulator zostaje niewiele,na tyle że nie będzie się rozładowywał. 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  30.03.2008, 11:50 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2005 Miasto: Piotrków Trybunalski 
					Posty: 1,133
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: 80800 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 34 min 50 s |   
			
			...z roznych opisow i doswiadczen tego forum moje zdanie jest takie zeby do minimum ograniczyc ingerencje w elektrownie jak i sama wiazke elektryczna (nie ciąć  i nie wcinac sie) ...wszelkiego typy manety, halogeny, GPS itp. skutecznie skracaja zywotnosc regulatora...osobiscie ograniczylem sie do Voltomierza i gniazda zpalniczki (bezposrednio z klem osobna wiazka z bezpiecznikiem przeciazeniowym). oczywiwcie mozna żąglawac Watami (diody,Mikuni itp.) ale czy jest sens ? wciaz uwazam, ze to motocykl i chcialbym by tak pozostalo....nie jak nowy GS kupa elektroniki itp HEJ | 
|   |   | 
|  30.03.2008, 11:59 | #9 | 
| N30 43.140 W4 31.884  Zarejestrowany: May 2005 Miasto: Częstochowa 
					Posty: 183
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 dzień 12 godz 8 min 29 s |   
			
			podzielam wypowiedz kolegi Ropucha co komu dadzą przeciwmgielne światła ? I inne pierdziolniki elektryczne
		 | 
|   |   | 
|  30.03.2008, 21:03 | #10 | |
| Nie świeży tylko Nowy  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 544
				 Motocykl: RD04   Online: 5 dni 18 godz 40 min 25 s |   Cytat: 
 Hmmmmmm radość...........  p.s Wydaje mi się że [ewne bajery sie przydają... manetki grzane no to może GPsik itd.. 
				__________________   | |
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Halogeny led | marekw | Wszystko dla Afryki | 748 | 21.07.2024 20:36 | 
| xenony... halogeny.. | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 22 | 01.01.2014 14:44 |