|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  08.04.2008, 10:04 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 77
				 Motocykl: RD07a   Online: 20 godz 54 min 12 s |  Grzane Manetki 
			
			Witam, zakupiłem GRZANE MANETKI - o których tyle było pisane na starym forum. Działają OK!!, ale... manetka gazowa jest z 5 mm za długa i mam problem ze stabilnym przykręceniem ciężarka. Może macie jakiegoś pomysła   | 
|   |   | 
|  08.04.2008, 15:14 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Żernica prawie Gliwice 
					Posty: 108
				 Motocykl: RD07a   Online: 6 godz 14 min 47 s |   
			
			
Ja w swoich uwaliłem kawałek (ten wystający pierścień) nożem do tapet.
		 | 
|   |   | 
|  08.04.2008, 15:15 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 77
				 Motocykl: RD07a   Online: 20 godz 54 min 12 s |   | 
|   |   | 
|  08.04.2008, 21:40 | #4 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			A ja nawierciłem kierownicę, przesunąłem prawe centrum dowodzenia wgłąb kierownicy i nic nie ciąłem.
		 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  08.04.2008, 21:51 | #5 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Żernica prawie Gliwice 
					Posty: 108
				 Motocykl: RD07a   Online: 6 godz 14 min 47 s |   Cytat: 
 BTW. Jak masz Oxfordy ze stopniową regulacją na przycisku to od razu obklej podełko od sterownika czymś (np. taśmą plastikową). Pudełko jest z kiepskiego tworzywa i rant odpada w miejscu połaczenia denka ze ścianką. | |
|   |   | 
|  20.10.2008, 01:12 | #6 | 
| Mizerna Kruszynka  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Lusk 
					Posty: 833
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 110 tys   Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s |   
			
			Przeczytałem właśnie posta i zaraz sprawdziłem co z tym rantem od puszki. U mnie jest ok ale, że przed przykręceniem do oryginalnego mocowania użyłem dodatkowo neoprenowej taśmy dwustronnie klejącej co dali w zestawie. Taśma ta służy do przyklejenia sterownika w inne miejsce niż kierownica. Co do długości to rzeczywiście są dłuższe niż standard, tu bym preferował rozwiązanie z przesunięciem osprzętu bardziej ku środkowi kierownicy.  Co do samej instalacji manetek, to moje podłączyłem "bezpośrednio" do akumulatora, bo mimo że konstrukcja AT jest prosta to im miej ryjesz w instalacji elektrycznej, tym dla niej zdrowiej. Dokładniej podpiąłem się pod oryginalną puszkę bezpiecznikową bo są tam dwa wolne miejsca. W Oxford'ach się odważyłem tak podłączyć, ponieważ po pierwsze jest kontrolka tego że są włączone i raczej to widać po zgaszeniu moto. (na ogół u konkurencji jest pokrętło bez światełka). Dla tych co maja większe problemy z postrzeganiem i pamięcią , przygotowano w elektronice zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora. Tak wiec jak się nam zdarzy zostawić włączone to ich elektronika nie pozwala na spadek napięcia poniżej 12v po prostu je wyłączając - miga w tedy niebieska dioda sygnalizując to. Jeżeli macie wersję elektroniki powyżej 7.0 , to jest jeszcze bajer taki, że w zasadzie nie potrzeba bezpiecznika na kablu bo zabezpieczenie przeciw zwarciowo-przeciążeniowe posiada elektronika. Ja zawsze dmucham na zimnie (a właściwie gorące manetki) i i tak wstawiłem bezpiecznik taki jak w poprzednich wersjach (5A). Wersja elektroniki jest wydrukowana na panelu sterownika zaraz nad diodami. Mam takowe od prawie 2 lat i śmigam cały rok. Wytarła się trochę w "eksploatacjnej" ilości guma na chwytach i tyle. Kable są wytrzymałe i nie pękają a połączenia są pewne. | 
|   |   | 
|  20.10.2008, 17:51 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 984
				 Motocykl: ETV 1000 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 45 min 19 s |   
			
			ja używam także tych manetek i jestem zadowolony.Problemem stają się rękawice-gdy za grube-to wiadomo i ciepło z manetek dociera wolniej-za cienkie -marzną dłonie po zewnętrznej stronie.a to feler
		 | 
|   |   | 
|  01.05.2012, 00:00 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Gdynia 
					Posty: 232
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 tydzień 1 dzień 1 godz 2 min 36 s |   
			
			Koledzy czy macie jakis klej do grzanych manetek bo mi na słoncu odpósciły i się krecą niemiłosiernie zwłaszcza ta od gazu, dzieki
		 
				__________________ Jak twardy jest Twój sprzęt...? | 
|   |   | 
|  01.05.2012, 00:18 | #9 | 
|  |   
			
			Butapren jest OK; posmaruj kierę i manetki wewnątrz, odczekaj 10min. i wtedy wciśnij; odradzam wszelkie super glue i inne szybkowiążące i twarde kleje
		 | 
|   |   | 
|  01.05.2012, 00:50 | #10 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Bydgoszcz 
					Posty: 301
				 Motocykl: LC4 ADV Puzle Edition ale nie wiele brakuje ;P   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 54 s |   
			
			Mam Oxforda podpiętego pod akumulator. I sklerozę. Już raz odpalałem na pych   Niby jest to zabezpieczenie ale widocznie aku potrzebuje czasu żeby się podnieść po rozładowaniu bo u mnie nie chciało kręcić. | 
|   |   |