|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#1 |
|
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
Wałkuję temat tłumików bo zastanawiam się co kupić. Grzebię i grzebię po internecie i odkryłem że są trzy rodzaje tłumików:
1. Racing - poza normą 2. Street legal - spełniające europejskie normy hałasu ale nie posiadające homologacji 3. Road approved - posiadające homologację I tak np Arrow Dakar jest typu racing mimo że ma db-killer (tak go przynajmniej określa producent) Laser Produro - jest w trzech wersjach Racing oraz dla RD04 - homologowany a dla RD07 - street legal (tzn Polski dystrybutor twierdzi że jest homologowany a w danych technicznych na stronie producenta nie ma o tym informacji) Leo Vince SBK - homologowany. Zastanawiam się jak się mają te kategorie do obowiązującego prawa. Rozumiem że w Polsce nikt nie będzie ode mnie wymagał homologacji ale Policja może się przywalić do poziomu dźwięku i wysłać mnie na badanie techniczne W Niemczech z tego co słyszałem jest już gorzej bo tam wydech musi być homologowany, zgadza się ![]() Jak to jest w innych krajach ? Zastanawiam się szczególnie w kontekście podróży zagranicznych żeby nie zaliczyć gdzieś niezłej wtopy
Ostatnio edytowane przez hubert : 10.07.2008 o 15:45 |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| GPS Garmin STREET PILOT III | herni | Hardware | 7 | 20.01.2014 19:41 |