Zgadzam się z wieloma Waszymi argumentami - sam jeżdżę RTkiem a nie NTkiem, ale nie z powodu brandu co do którego, ze względu na auta, mam dystans. Również nie z powodu obsługi serwisowej, bo natychmiast po zakończeniu gwarancji zaczynam jeździć do Motomirka. Co do leasingu, to święta prawda - ja co prawda moto mam własne, ale wiem jak to działa z autami służbowymi.
Natomiast Cieszę się też, że jest wybór i można wziąć tańszy motorek z którego będzie i tak mega dużo frajdy. Co nie zmienia mojej opinii co do bardzo wysokich marż europejskich producentów.
Cytat:
Napisał mdxmd
android auto itp... to bezsensowne wydawanie kasy na licencję wystarczy zrobić wyłącznie klonowanie ekranu telefonu, android auto ma tą wadę że aplikacja musi go obsługiwać i zostać przygotowana specjalnie do tego systemu a co za tym idzie zapewne też kasa... dodatkowo nigdy nie ma pełnej funkcjonalności aplikacji w rzucie na ekran auta czy motocykla.... strata kasy
telefon nie może być łączony kablem w 2026 roku !!! honda sorry ... może to być opcja ale tylko jako dodatek.
moc silnika jaki ma R1300 w 90% przypadków nie jest do niczego potrzebna, 100-110km w zupełności wystarczy w motocyklu turystycznym czy nawet enduro to co daje rzekomo BMW nie ma żadnego zastosowania poza wyłącznie marketingiem, tak realnie gdzie w podróży można te osiągi wykorzystać ? bo ja naprawdę nie wiem ... w Austrii a może Szwajcarii albo we Włoszech no niby tylko Niemcy w tak pięknych okolicznościach przyrody jak autostrada.
Honda pod względem mechanicznym kompletnie rozjeżdża BMW które nawet w 2026r. nie potrafi zrobić dobrej skrzyni biegów to są nadal lepsze lub gorsze ursusy, serwis i miła panienka + laweta to nie jest dobry obraz marki raczej wolę bez tego i motocykl, który będzie jeździł po drogach a nie serwisach.
Motocykl turystyczny za 80-100 tys. złotych MUSI MIEĆ KARDAN !!!! żaden statystyczny krawat czy garnitur (bez urazy) nie będzie się babrał w smarowanie łańcucha czy jakąś olejarkę sorry po prostu nie... to jest wiocha po całości.
Motocykle BMW pomimo swojej awaryjności mają świetną ergonomię są mega wygodne, nie kukają pod obciążeniem i mają b.dobry serwis i dostęp do części oraz akcesoriów a to, że są kosztowne w utrzymaniu to nie jest problem pierwszego właściciela.
|
1) To fajnie, że nie jestem garniturem
2) A ergonomię i dostęp do części faktycznie BMW mają super
3) Mam dokładnie odwrotne zdanie co do android auto / car play. Uwielbiałem to rozwiązanie w CRF1100, trzymając tel w bocznej torbie na gmolu. A w RT nie montuję telefonu czy dodatkowego urządzenia bo nienawidzę mieć motka obwieszonego jak choinka - auta zresztą też. Używam fabrycznej navi BMW która daje radę na tym dużym wyświetlaczu, ale wolałbym Mapy CZ czy Google.