W BMW nie ma żadnej kosmicznej technologii innej niż w Hondzie czy pozostałych markach a ludzie płacą taką chorą kasę i co ciekawe nowy R1300GS bije rekordy sprzedaży cieszę się ale nie rozumiem tego fenomenu motocykl jest ładny inaczej i zupełnie przeciętny ale jedyne co go wyróżnia to bajery które teoretycznie kosztują niewiele.
Co ma zrobić honda aby sprzedawać NT1100 po zbliżonej cenie do BMW RT1300 ?
1. Napęd wałem kardana !!!
2. Grzane manetki
3. Regulowana elektrycznie przednia szyba
4. Aktywne zawiezenie
dodać do tego tyko DCT i jest pozamiatane, klient, który kupuje BMW RT za cholerę nie weźmie motocykla z łańcuchem bo reszta to już kwestia wyposażenia. Cena jest tutaj drugorzędna.
Kawasaki Versys 1100 - łańcucj
Suzuki V-strom 1000 - łańcuch
Yamaha Tracer 900 - łańcuch
to są motocykle, które mogłyby być droższe ale nie w tej wersji.
Japonia nie ma szans z napędem na łańcuch koniec kropka.
HONDA CRF1100 Adventure Sport powinna mieć kardan bo z kołem 19 z przodu to i tak dupa z motocykla terenowego.... i wtedy może konkurować z BMW
i pomyśleć, że 40 lat temu łańcuch był domeną motocykli sportowych niemal cała japonia miała kardan obecnie
HONDA tylko GL1800
YAMAHA nic nie ma
Suzuki nie ma nic
Kawasaki nie ma nic
Ostatnio edytowane przez mdxmd : Wczoraj o 23:57
|