Cytat:
Napisał Baza
Problem jest bardziej złożony. Nie możemy chyba odmówić sprzęta europejskim czy japońskim z niewielkimi wyjątkami ale jednak sporo większej precyzji wykonania. Produkcja w krajach rozwiniętych kosztuje dużo więcej niż w Chinach.
Każdy z nas, który zna się na czymś chce zarobić.
Jakość musi kosztować. Wiem że niekiedy producenci przesadzają, jednak będąc prezesem takiej np. Hondy to też chciałbym żeby moja wypłata była trochę większa w przeliczeniu niż 5,000zł. Żyjemy w czasach konsumpcjonizmu i nikomu nie wystarcza mały domek z ogródkiem w których posadzi sobie ziemniaki i będzie chorował kury. Świat zmierza w stronę całkowitego monopolu chińczyków i nic na to nie poradzimy.
Ja narazie to się tylko podśmiewam jak widzę jakąś omodę czy Jajco gdzie moja 10 letnia Honda kosztuje 100tyś.
Ale młodzi mają do w D.
Nie żyją wspomnieniami, sentymentem, motorsportem itp. Bo swoje wspomnienia dopiero sami budują. Dla nich wszechobecny chiński szajs jest codziennością.
Zaczynam coraz bardziej rozumieć foliarskie nastawienie co niektórych z forum, bo sam zaczynam się zaraz bardziej przejmować co będzie za kilka,kilkanaście lat.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
Oczywiście, ale IMHO marże na motorkach są niemałe. Taka bmka
https://www.otomoto.pl/motocykle-i-q...-ID6GAPBf.html droższa 30 tyś zł od takiej hondy:
https://www.otomoto.pl/motocykle-i-q...-ID6HHpHa.html ? Przecież honda na tym motorku też coś zarabia.
RTek za 150 tyś zł ?
https://www.otomoto.pl/motocykle-i-q...-ID6HHWh2.html
GSA za 135 tyś ?
https://www.otomoto.pl/motocykle-i-q...-ID6HrY7y.html
Przecież na tych motorkach Yamaha i Kawa też zarabiają:
Najbardziej wypaśny Tracer9 GT+ 82 tyś:
https://www.otomoto.pl/motocykle-i-q...-ID6H3zsr.html
Versys 1100 SE 83 tyś:
https://www.otomoto.pl/motocykle-i-q...-ID6H0osk.html