Cytat:
Napisał Dzieju
Skoro o filtrach oleju to tylko wspomnę by uważać na Filtrona.
Od wielu lat je używałem w wielu samochodach ale jakiś czas temu się na nim zawiodłem , po przebiegu ok 5 tys km zapchał się a może zawór puścił na tyle że ograniczał ( lub spuszczał ciśnienie przelewowym) przejście oleju na magistralę , głośna praca rozrządu i klawiatury przez kilkanaście sekund do nawet pół minuty jak zimniej.
Po zmianie na nowy filtr , bez wymiany oleju, silniczek znowu cichutki.
Narzekania na olejowe filtrony odebrałem od wielu osób w tym warsztatowych.
To z czego i jak jest zrobiony ma znaczenie.
W czasach paprania produktu warto szukać tych co jeszcze choć trochę są dobre.
|
To ciekawe Dzieju, sam używam w autach filtronów, także olejowych. Problemów nie odnotowałem - póki co.
Ciekawe czy jednostkowy przypadek czy ogólna tendencja...
Jeśli nie filtron to co? Purflux, Mann, Knecht?
Pozdrawiam
zimny