Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary Wczoraj, 13:11   #3
rdrv33


Zarejestrowany: Feb 2024
Miasto: Krk
Posty: 151
Motocykl: SD13 (CRF1100) 2023/2024
rdrv33 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 min 24 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał syncronizator Zobacz post
Cześć .. czy ktoś może coś powiedzieć coś o silniku który kiedyś był Huskah Te510w a dziś w SWM ?
To dość stara konstrukcja.. i jaki przebieg to wytrzymuje ?
Czy ma tendencje do brania oleju ?

Jaka była / jest awaryjność ? Co się psuje ?
Jaką ten silnik ma/miał opinię ?
Czy skrzynia biegów (która jest tym silniku 6 biegowa) nadaje się do długotrwałej jazdy w trasie?
Jak duże przebiegi wytrzymuje ?
Co ze spalaniem przy normalnej jedzie po asfalcie 100km/h .. takiej huski czy SWMa ?
Czy są do tego silnika nowe części ?
Nie pamiętam już dokładnie ale tak mi się kojrzy jeszcze z czasów jak jeździłem na supermoto, że motocykle z tym silnikiem to były wyczynówki tj. serwis olejowy co 15 mth.

Osobiście mam uraz do wszystkich starych Husvarn, miałem TE610 i.e i robiłem w niej generalkę, tragiczny dostęp części, wszystko drogie. Jedyną Huskę jaką bym rozważał aktualnie to tylko 701, ale to znacząco droższy sprzęt. Gdybym miał wolną kasę i miał kupić coś lekkiego do popylania po wydmach w Afryce to tylko KTM 690 / Husqa 701.
rdrv33 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem