Cytat:
Napisał czaja
Od transalpa tańszy bardziej o 15 koła niż 10, porównując ceny katalogowe.
Oprócz tego na wyposażeniu koła bezdętkowe, centralna podstawka, gmole z halogenami, amortyzator skrętu, oslona silnika, grzane manetki i kanapa, gniazdo usb, handbary, duży zbiornik paliwa. Transalp nie ma nawet gniazdka zapalniczki w serii.
Miałem okazję zrobić rundkę po placu i co ciekawe to silnik pracuje cicho nie wydając dźwięków szeleszcząco- świszczących jak coraz więcej motków w tych czasach.
|
Cieszy mnie to, dodać pełni regulowane zawieszenie. Obecnie japońskie silniki pracują "jako tako" ale wynika to głównie z niższego stopnia sprężania ten Voge 800 ma 12:1 co też jest poniżej dzisiejszych standardów grzechotników z UE (13:1 a nawet 13,3:1 w BMW R1300GS) taki silnik też pojeździ znacznie dłużej dla porównania napiszę, że NAT 2016 ma 10:1 ale 1100 już 10,5:1 i mam nadzieję, że nie będą dalej zwiększać... trudno mocy to nie ma kosmicznej jak w BMW czy KTM ale coś za coś ... większość nie szuka mocy a komfortu i przyjemności z jazdy a przedewszystkim bezawaryjnosci. .