Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary Wczoraj, 06:48   #18
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,384
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 4 dni 12 godz 26 min 40 s
Domyślnie

I plus dla tego co pisał Brzeszczot. Mała uwaga - warto odpowietrznikowy gwint owinąć teflonem, w ostateczności może być zwykła bawełniana nić plus odrobina smaru - nie będzie płyn ciekł bokiem.

Za cofanie się tłoka odpowiada tylko i wyłącznie uszczelka tłoka. To jest ruch mniejszy niż milimetr i tyle wystarczy aby heble nie ciągnęły.
Jak ktoś nie wierzy to niech dobrze posmaruje tłok smarem silikonowym i uszczelki też. Cofnięcie będzie mniejsze lub w ogóle go nie będzie.

To że cofa się tłok pompy powoduje tylko załadowanie nowej dawki płynu pod tłok oraz upuszczenie ciśnienia spod tłoka.
W przypadku źle wyregulowanego popychacza pompy objaw jest jak u Ciebie - stopniowe budowanie ciśnienia aż do zablokowania hamulca włącznie. Tłok musi się całkowicie cofnąć i otworzyć otwór powiedzmy spustowy.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem