Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03.09.2025, 21:47   #11
Jarczoq
 
Jarczoq's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 499
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Jarczoq jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 5 dni 5 godz 5 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał syncronizator Zobacz post
bo ktoś mi powiedział że tłoczek po wyjęciu z zacisku nigdy nie włoży się w tym samym miejscu gdyż uszczelniacze mogą mieć zmieniony kształt (tłoczek je grawitacyjnie odkształca).
Mam pytanie:
Co ma spowodować że tłoczek cofa się ? ....nierówność tarczy odpycha tłoczek ?
Czy może pompa hamulcowa ma wytworzyć podciśnienie i cofnąć tłoczek po tym jak puszczam hamulec ?

Na fotkach te ślady zużycia mogą wydawać się znaczne ... ale serio nie czuję ich pod palcem ...
Tak, tłoczek po wyjęciu z zacisku przechodzi reinkarnację Kto wymyśla takie bzdury !?
Co powoduje cofanie - pompa, ale może być za dużo płynu i wtedy nie cofa. Widać w zbiorniczku - w metalowych jest zaznaczony wewnątrz max poziom, a w plastikach widać z zewnątrz.
Tych smug na tłoczkach nie powinno być. Tłoczki, jak nie mają dziur nadają się do dalszej eksploatacji.
... dlatego amatorzy nie powinni grzebać przy hamulcach.
Jarczoq jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem