| 
				  
 
			
			Przejście z baniek na H4 oczywiście zdecydowanie poprawi oświetlenie ale nawet na jaśniejszych żarówkach cudów nie będzie.Niektórzy spróbowali z żarówkami ledowymi np philips , ponoć od trzech lat używają , osobiście nie widziałem jak rozkładają światło.
 Homologacji raczej nie ma na takie posunięcia.
 Inny przykład. kolega w Vstromie 1000 ma przerobione i wsadzone dwie soczewki , podobne jak z oferty z linku. Tak już kupił.
 Wracaliśmy w nocy , jadąc za nim mogłem swoje praktycznie wyłączyć bo tak jak by nic nie świeciły.
 Rozłożenie odcięcia światła dobre, szeroko i na pobocze, zasięg skuteczny ze 200m . Drogowe jak by nastał dzień.
 Tak, jest zdecydowana różnica między h4 a soczewkami o których mówimy.
 Do tego ma dwa dodatkowe ledy robiące jako dzienne i jeszcze niżej dwie soczewkowe lamy rozkładające światło na drogę.
 Jadąc przed nim na chwilę wyłączyłem i włączyłem swoje światła , nie było żadnej różnicy jak by nie świeciły.
 Do tego z tym oświetleniem był bardzo widoczny a to jest teraz staje niezbędne by było bezpieczniej.
 W poniedziałek w trasie wyprzedzał mnie KTM mając popierdółkę soczewkę i to żółtawą czyli jakaś żarówka H , naprawdę tak mały żółty punkt nie jest widoczny na tle innych świateł zwłaszcza w erze ledowej i ksenonowej.
 Jak jechałem w nocy , w ulewie to też miałem świadomość że moje H4 na tle innych pojazdów są niemal nie widoczne.
 Tu ratunkiem mogą być ostre , nawet jako dzienne do jazdy nonstop, ledy po bokach.
 
				__________________AT03
 |