| 
				  
 
			
			nie ma w tym co pisze grama ironi, bo:
 - alu rama i wahacz - masa sucha 198kg
 - fenomenalny trzycylindrowy silnik, który łapy urywa
 - 2x320 tarcze z przodu z czterotloczkowymi zaciskami
 - z przodu Showa USD z pełną regulacją i skokiem 150mm
 - z tyłu Showa z regulacją i skokiem 150mm
 - dużo kompotentów japońskich - układ wtryskowy Keihin, instalacja cała na Sumitomo
 - świetne lampy na 4 żarówkach
 - doskonała ergonomia dla dwóch osób
 - spalanie ostatnio na trasie PL-RO-PL mocno spokojna jazda 5.5L
 - doskonała jakość wykonania i spasowania elementów - sorry ale BMW jest gorzej wykonane z tych lat
 - no i bardzo przyjemne prowadzenie - niska masa robi swoje przy przerzucaniu w zakretach
 
 zasadniczo motocykl jest zrobiony 'na bogato' - co widac po cenach w salonach Triumpha - to nie sa tanie motocykle - nowy Tiger 900 RP kosztuje 25 tys pln wiecej od Yamahy T7 i niemal 10 tys pln więcej od BMW F900 GS ADV. sytuacji z pewnoscia nie ulatwia brexit i cła.
 
 ta konkretna sztuka przyjechala ze szwajcarii z przebiegiem 57 tys km. dzis ma 81 tyś i poza regularnym serwisem nic nigdy się nie działo - podobnie jak w innych Triumph-ach, które miewam na podnośniku.
 
				__________________ 
				buziaki    |