Dzisiaj pojeździłem już 2h z dct i wg mnie najlepszym trybem jest S2, z kontrolą biegu przyciskami +\-. Czasami nie może się zdycydiwan na którym biegu chce jechać , więc lepiej samemu przy niskich prędkościach i skręcaniu zbić go do 1, zanim to zrobi w najmniej oczekiwanym  momencie. Przy delikatnym trzymaniu przepustnicy idealnie toczy się na półsprzegle i ciasne zawracanie to nie problem, wystarczy delikatna stabilizacja tylnym hamulcem. 
Hill Assist z użyciem klamki hamulca ręcznego też fajny patent , akurat mam wystarczająco długie palce.  
O dziwo bardzo sprawnie rozpędza się do 180 km/h. 
 
Jedynie wersja z ES wymaga regulacji zawiasu. Ostatecznie wyszło że napięcie wstępne na poziomie 14  kierowca z ustawieniem H i dodatkowym dumpingiem przynosi super efekt , o dziwo na postoju ju jest miękka, utwardza się przy większych prędkościach.  
Kolejne testy będą już na własnym, z 2 razy zapomniałem się że nie ma dźwigni , a ja chce zredukować
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 |