| 
				  
 
			
			Wydaje mi się, że dla takiej chińskiej fabryki 4-5 lat to potrafi być cała epoka technologicznie, więc poleganie na danych sprzed lat może być obarczone błędem, bo to nie jest stabilny rynek i tam postęp idzie bardzo szybko.
 Póki co nowoczesne japońskie motocykle potrafią być złomowane za pogiętą ramę przy byle przewrotce, niektórym europejskim się nawet zbiornik paliwa rozpuszczał od benzyny i generalnie jakość markowych sprzętów raczej spada. Tymczasem jakość chińskiej motoryzacji ciągle rośnie. Kierunki są więc odwrotne i pewnie kiedyś to się przetnie, albo nawet odwróci.
 Ja bym akurat tego CFmoto nie skreślał jeszcze.
 
 Podsumowując 450MT:
 - odkręcany subframe
 - szprychowe koła bezdętkowe
 - wyłącznik tylnego ABS pod palcem (nie na wyświetlaczu i nie w głębokim menu)
 - przedni zawias z regulacją kompresji, odbicia oraz PRELOAD (!)
 - 450cc na 2 cylindrach, 44KM i przyzwoity moment na niskich obrotach
 - waga ok 195kg z płynami plus niski środek ciężkości
 - prześwit 220mm, prawie jak w T7 (240mm)
 - siedzenie na wysokości tylko 80/82 cm, więc dostępne dla prawie wszystkich
 - regulowana wysokość owiewki
 - handbary w standardzie
 - składane lusterka w standardzie
 - osłona silnika w standardzie
 - cena 27.500 PLN
 
 Chyba nieźle.
 To wygląda jak spełnienie marzeń z wielu wątków na FAT, tylko logo się nie zgadza.
 
 Na moje oko teraz im tylko zostało zbudować sieć serwisową, magazyn części i mają hit sprzedaży. Nie wiem czy ja bym kupił, ale jakbym nie miał T7 i mieliby sieć serwisową to pewnie bym go poważnie rozważał.
 |