Cytat:
	
	
		| 
					Napisał mdxmd  ciekaw jestem, czy przednie amorki podejdą od CRF1000, gdyby ktoś zmierzył średnicę rur w trampku zaraz przy dolnej i górnej półce mogę sprawdzić. Tylny amorek też można sprawdzić ale tutaj bez demontażu pomierzyć trudno.  
Pisze to dlatego iż amorek od CRF to ok 600zł a lagi przód ok 2000-3000zł jeżeli chodzi o prześwit to nie widzę problemu z przeróbką miski i będzie spokojnie ok 4cm więcej ale to już może co u niektórych powodować bóle głowy więc nie ciągne tematu...
 
W przypadku poprawienia "dołu silnika"  pozostaje tylko zmiana przełożeń lub przeróbka mapy nie ma dołu z prostego powodu ... EKO, dlatego jest elektroniczna przepustnica, która aby spełnić normy nie otworzy się więcej w tych zakresach obrotów w których nie będzie EKO.
 
Jakby nie kombinować to przerabiając trampka na lepszy na pewno skończymy cenowo na T700 a jak bardziej się rozpędzimy (wkłady, ohlinsy i  mapa) to i CRF1100   | 
	
 
No niby można coś modzić i polepszać ale ja takich zapędów nigdy nie miałam, zwykle zmieniam moto co dwa lata więc szkoda mi kasy na jakieś mody, wolę ją dołożyć do kolejnego moto a  że lubię testować różne sprzęty wiec zapewne i Trampek u mnie długo nie pobędzie. Mam z nim jeden dalszy plan do zrobienia a potem myślę, że zmiana. 
Na co? Nie wiem, do tej pory chyba najbardziej mi podchodziła jazda Tuaregiem ale czy na to padnie? Czas pokaże. 
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk