Cytat:
	
	
		| 
					Napisał ex1  mam wrażenie że jest tutaj ewidentnie bariera komunikacyjna...    
masz świadomość że ja porostu zadałem Pytanie..    
jeździłeś.na 18 z tyłu?   | 
	
 
a ja mam wrażenie że tym pytaniem insynuujesz mi coś czego ja nie powiedziałem?  
 
Odpowiadając na drugie pytanie, obecne motocykle w mojej stajni: xt660z, T7, ktm500 exc-f, sherco 300 2t, Versys 650, gasgas 300 txt.   Myślę że wiesz jakie maja koła? 
W normalnej jeździe turystyczno-adventure nie ma wiekszego znaczenia jakie koło z tyłu a nawet z przodu. Jeździłem nawet 17" z przodu i z tyłu i też sie da.  Wiekszośc tego typu wypraw jest i tak na asfalcie lepszym lub gorszym albo szutrach gdzie mniejsze koła sa nawet lepsze i wskazane. Jak nie wierzysz to zapytaj się MotoGP albo Supermoto kierowników czemu maja 17'tki.  
 
Osobiście tak samo mi sie jeździ w terenie stara tenera na 17" z tyłu jak i nowa na 18" z tyłu. To nie motocykle crossowe czy enduro gdzie pedzisz na złamanie karku.  W terenie zawsze bedzie kompromis,  jakkolwiek duze koło byś nie założł to sie znajdzie jeszcze większa dzuira od niego 
 
 
Podsumowujac, 17'tka ma swoje zalety i wady jak i 18'tka ma, np ta pierwsza jest mocniejsza i lżejsza i opony tańsze 
 
Wracajac do tego GS'a to dla mnie jeden z ładniejszych motocykli adv, z niskim srodkiem cięzkości i fajnym, elastycznym silnikiem.  Jak go testowałem  lata temu to zazdrościłem zwinności i "lekkości" jaka miał w porównaniu z moja tenera.   Niestety BMW zepsuło wszystko wprowadzjąc 850'tkę.