Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25.05.2022, 07:44   #18
Dredd

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 316
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Dredd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 dni 17 godz 34 min 39 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Robur82 Zobacz post
Możecie polecić graty do tego motka, bo muszę sprężyć się z zamówieniem, żeby w ciągu 10dni dotarły
ER24 coraz

4. Ktoś gdzieś mocno pisał o wymianie dźwigni hamulca, jeżeli tak proszę o sugestię na jaką, a może standard wytrzymuje gleby na piaszczystym i błotnistym terenie?
9. Wysoki wlew paliwa, bo pewnie w standardowym leci piach z paliwem do środka baku
Jakiś inny niezbędny szpej będzie jeszcze potrzebny?
Co do 4. Mnie raz wygięła się, pod kątek 90 stopni do motocykla, bo upadłem na twardym w koleinie. Wyprostowana, nawet śladu nie widać. Nie zdarzyło mi się żadne wygięcie od upadku w błocie/piachu. Nie uważam jej wymiany za konieczność, ale musisz zadecydować sam.

Co do 9. Rozważ zakup skarpety do baku - koszt ok. 140zł, chroni nie tylko przed piachem wwiewanym do baku podczas tankowania, ale także przed ew. syfem z dystrybutora.
Minus taki, że jeśli lejesz pod korek - ostatnie krople paliwa trzeba lać powoli. Przy oryginalnym wlewie nic się nie wsypie dopóki go nie otworzysz.

Koniecznością natomiast jest ochrona klamek: mogą być handbary. Ja założyłem łamane, chińskie klamki, które dodatkowo obciąłem o połowę. Nie ma mowy, żeby się złamały

Wydech oryginalny:
- minusy wymienili poprzednicy,
- plus jest taki, że w razie kontroli masz argument: wydech oryginalny, Euro 5! Ciszej się nie da
A mnie dźwięk z niego nawet się podoba.
Dredd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem