Cytat:
	
	
		| 
					Napisał Robur82  Możecie polecić graty do tego motka, bo muszę sprężyć się z zamówieniem, żeby w ciągu 10dni dotarłyER24 coraz
 
 4. Ktoś gdzieś mocno pisał o wymianie dźwigni hamulca, jeżeli tak proszę o sugestię na jaką, a może standard wytrzymuje gleby na piaszczystym i błotnistym terenie?
 9. Wysoki wlew paliwa, bo pewnie w standardowym leci piach z paliwem do środka baku
 Jakiś inny niezbędny szpej będzie jeszcze potrzebny?
 | 
	
 
Co do 4. Mnie raz wygięła się, pod kątek 90 stopni do motocykla, bo upadłem na twardym w koleinie. Wyprostowana, nawet śladu nie widać. Nie zdarzyło mi się żadne wygięcie od upadku w błocie/piachu. Nie uważam jej wymiany za konieczność, ale musisz zadecydować sam. 
Co do 9. Rozważ zakup skarpety do baku - koszt ok. 140zł, chroni nie tylko przed piachem wwiewanym do baku podczas tankowania, ale także przed ew. syfem z dystrybutora. 
Minus taki, że jeśli lejesz pod korek - ostatnie krople paliwa trzeba lać powoli.  Przy oryginalnym wlewie nic się nie wsypie dopóki go nie otworzysz.
Koniecznością natomiast jest ochrona klamek: mogą być handbary. Ja założyłem łamane, chińskie klamki, które dodatkowo obciąłem o połowę. Nie ma mowy, żeby się złamały 
 
Wydech oryginalny: 
- minusy wymienili poprzednicy,
- plus jest taki, że w razie kontroli masz argument: wydech oryginalny, Euro 5! Ciszej się nie da 

A mnie dźwięk z niego nawet się podoba.