Zimny, 
obejrzyj sobie tę harmonijkę gumową pomiędzy wahaczem a skrzynią. Czy nie jest sparciała i  czy nie ma ma pęknięć. One dość często lecą. Możesz też oblukać tę drugą - pomiędzy przekładnią a wahaczem ale te trzymają się raczej dzielnie. 
Jak masz czas to opuść przekładnię i zobacz czy masz posmarowany wieloklin na wyjściu na kardan. Jak jest smar to ok ale jak sucho to polecałbym rozpiąć kardan z przodu, wyciągnąć  i przesmarować oba wielokliny. 
Ktoś tu pytał o czyszczenie kolektorów i był polecany AutoSol Anti Blue czy jakoś tak. To się nie nadaje do kolektorów w BMW, bo one są chromowane a ten szuwaks zawiera kwas. To fajnie czyści kolektory z nierdzewki. Do kolektorów BMW: szmata,  pasta AutoSol do chromu, nie żałować jej i ruchy jak za młodu po kołdrą.
 
Widać, że Ropuch ma nieopanowane, bo u niego kolanko brunatne. 

Tak na serio to nawet jak się wyczyści je na glanz to sam początek od głowicy po pierwszym odpaleniu robi się zaraz zółty.