Cytat:
	
	
		| 
					Napisał mdxmd  wydawało mi się, że Twoja olejarka była sterowana elektronicznie  z zaworem otwarcia/zamknięcia - czyli grawitacyjna z punktu widzenia dystrybucji oleju | 
	
 
tak. kminiłem kiedyś zastosowanie tej pompki, potem myślałem, żeby zrobić kopię upraszczając nieco samą konstrukcję ale kosztowo to zabijało projekt tak naprawdę niewiele wnosząc. naprawdę uważam, że rozkminiłem ten temat od każdej strony. 
wciąż  od czasu do czasu dzwonią klienci bo mieli i chcą tylko to ponownie ale po prostu minął czas 
 
zimny wyprowadź sobie sterowanie zasilaniem olejarki przez przekaźniczek z zasilania lampki kontrolnej N lub wręcz z czujnika luzu. 
a wcześniej zastanów się ILE CZASU SPĘDZASZ NA LUZIE w stosunku do przebytej drogi... 
to jest absolutnie pomijalne zjawisko. uwierz MI - wiem o czym piszę i to jest zupełnie niepotrzebny bajer.
nawet jeśli będziesz kiedyś grzał moto pod synchro to wyłączysz olejarkę. bez sensu rozkmina. 
zastanów się jak trwale i skutecznie podać olej i gdzie umieścić ten superelegancki zbiornik. w trampku to jest czalendż.
m