| 
 
			
			Szynszyli, dzięki !! ...
 Twój post dał mi trochę nadziei że coś z tego będzie,
 
 Gdyby było tak że mały klin ma być mocno wysunięty (tył) - to oznaczałoby to że przednia głowica jest zbyt nisko (zaplanowana) i przy lekkim zużyciu łańcuszka będzie poza limitem.
 
 Przy zakładaniu łańcuszka na tył trzeba "dopchnąć" już i tak zluzowany napinacz (z zalozonym "pinem") - albo zakładać wałek pod skosem/pochylony - więc coś z tym tyłem nie pasuje
 
 Sytuacja podobna na dwóch napinaczach (600/650) ... Więc raczej nie było błędu przy montażu.
 
 Sprobuje ściągnąć tylnia głowice - i tak muszę zweryfikować skąd ten uszczelniacz w okolicy uszczelki,
 
 ehhh, mam już dość tego starocia - kupę czasu to zajmie, + 250zl na uszczelki - chyba czas rozejrzeć się za innym motocyklem.
 
 Łańcuszki są firmy Morse.
 
 Mariusz
 |