| 
 
			
			Szynszyll, 
 A powiedz mi - nówiąc że "przód jest za wysoko" masz na myśli to zdjęcie gdzie oba kliny się pokrywają czy to zdjęcie gdzie mały klin wystaje poza szeroki klin ?
 
 Tam gdzie wystaje - to tylni garnek
 Z przodu są prawie równe,
 
 Z tyłu łańcuszech wchodzi już z lekkim oporem na wałek - trzeba "dopchnąć" napinacz albo pochylić wałek przy zakładaniu łańcuszka.
 
 
 Jest szansa że to kwestia zużycia  ślizgów / uszczelek / albo zbyt słabego dokręcenia ? - czy raczej głowica była planowana ?
 
 Jak to sprawdzić ?
 
 Jeżeli planowana - to czy taki stan na klinach rozrządu wyklucza jej użytkowanie ?
 
 Zanim wymieniłem łańcuszek na przednim garnku słyszałem metaliczne stuki po przejechaniu 3km ... nieregularne, co kilkanaście sekund a silnik gasł ... ostatecznie stwierdzilem że to nieszczelnosć na wydechu,
 
 Czy może być jednak że to tłoki uderzały o cylinder ?
 |