|  16.04.2020, 00:05 | #157 | 
	| 
				
 Zarejestrowany: May 2013 Miasto: Poznan 
					Posty: 2,539
				 Motocykl: RD04
 Przebieg: kto wie
 Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 6 godz 53 min 36 s       | 
				  
 
			
			
	Cytat: 
	
		| 
					Napisał Wusey  Nie wszystko. Remont silnika, spawanie i lakierowanie baku, lakierowanie lag, przewijanie uzwojenia alternatora  - zlecałem. Sam robiłem całą resztę tj. instalację elektryczną, hamulce (przód na oplocie + całkowita renowacja zacisku), przednie zawieszenie, napęd, renowacje plastików, obicie kanapy, regulacje i pozostałą kosmetykę. 
Kolejny remont silnika (oby nie był potrzebny) planuję już robić samemu    
Btw. najtrudniejsze do znalezienia są oryginalne plastiki. Do białych 1VJ są jak św. Grall. Prawy boczek udało mi się kupić po 8 miesiącach obserwacji Allegro, Olx oraz Ebaya. Przedni błotnik (z czerwonymi rantami) jest praktycznie niedostępny - raz widziałem na Ebay za ok. 100 Euro. Lekka przesada..
 
Pozdrawiam! |  
Mnóstwo roboty wykonane. 
Części nowe lub zamienniki często są na ebaju australia. Ale jest drogo, np. błotnik https://www.ebay.com.au/itm/Yamaha-XT600-Tenere-1VJ-New-White-Front-Guard-1986-7-model-Tenere-XT-600-Yamaha/323838368910?hash=item4b66455c8e:g  pQAAOSwcw9dCi7  t 
				__________________<br>
 Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
 | 
	|   |   |