Cześć wszystkim,
chciałem się przywitać i tak trochę tutaj poopowiadać o AT z racji tego że różne rzeczy się słyszy o niej  a że to konkurencja lepsza , lżejsza mocniejsza etc. 
Każdy ma swojego faworyta. to może od początku...
w 2016 odbyłem swoją pierwsza podróż motocyklową do Włoch na Hornecie, no i tak to się zaczęło. Wróciłem to już zastanawiałem się co w ogłoszeniu napisze ... 
Sprzedałem od ręki. 
zaczęły się poszukiwania godnego następcy : Super tenerka, KTM, Ducati, AT
Jeżdziłem : Tenerką , Ducati, Do KTMa nie doszedłem a na At tylko.... siedziałem w salonie. 
Mam 168Cm wzrostu, jednak przy pierwszym podejsciu : OD RAZU WIEDZIAŁEM ŻE ONA CI MOJA !!!
kolega z hondy podpowiedział mi : Łukasz bierz DCT .... mówię automat ?weź bez jaj ...!! mówi bierz !! 
Wziąłem .
kupiłem ją w 2017 roku nowego w salonie : gmole , ameliniowe kufry  i obniżona kanapa do kurdupla jak ja 
 
teraz mamy 2019 rok : a ja mam nalatane 26.000 tyś po całej europie 
Austria, Szwajcaria , Włochy , Francja, Hiszpania, Portugalia, Albania, Serbia, Macedonia, Chorwacja, Bośnia , Wegry no i Polska. 
więc chyba już mogę coś powiedzieć o jeździe tym sprzętem : 
Technicznie: 
- łańcuch bez naciągania od nowości ani razu : 24.000tyś 
- klocki tył : od nowości 24.000 tyś 
- klocki przód : od nowości : 26.000 tyś - wystarczy jeszcze na jakies 4-5 tyś 
- silnik : jeżdżony na  trybie S2 - zarówno autostrada jak i miasto ( uważam 
  że jest najodpowiedniejszy
- Alpy i podjazdy górskie : tryb S3 
- tryb D - na autostrady OK ,   i to by było na tyle co do tego trybu....
Prowadzenie: 
- bez kufrów : dla mnie rewelacja : w ogóle nie czujesz tego 242 KG  DCT
- Z kuframi : przy Ameliniowych kufrach jak dobrze rozmieścisz masę  prowadzi się równie dobrze co bez nich : miałem przykład w Barcelonie w korku gdzie trzeba było z kuframi pomiędzy 3-ma pasami wybierać i przebijać się pomiędzy autami.   SUPER !!!! byłem pod wrażeniem . 
- Winkle - motocykl jest tak dobrze zbalansowany że wchodzenie nawet przy dużych prędkościach w zakręty  to dla niego MAŁY MIKI. 
Hamulce / Opony:
- Przód bardzo dobry - trzeba się tylko przyzwyczaić do nurkowania. Ale Ok 
- opony Fabryczne : 16.000 tyś - ale nie wybrał bym ich sam. 
   Trailsmart : opony OK  , ale też bym ich drugi raz nie założył  9.000 tyś 
   Brigesstone A41- teraz mam ... zobaczymy (znam gościa co zrobił 17.tys) 
Meritum : 
Jestem bardzo zadowolony z Mojej AT !!  w 95% jestem pewien że kolejna to też będzie AT obowiązkowo z DCT 
pozdrawiam wszystkich forumowiczów i zyczę przyczepności !!