| 
				  
 
			
			1. Programowalny jeden tryb DCT + poprawka trybu D i żeby kuźwa się uczył!2. Zintegrowany układ hamulcowy realizowany przez ABS ale żaden tam dual-cbs (jak w inny hondach) z możliwością odłączenia
 3. maksymalne uproszczenie konstrukcji i montażu elementów jak owiewki wywalenie tych gum i zatrzasków, zastąpienie tego śrubami a w ostateczności poprawienie samych "jednorazowych" zatrzasków na wielokrotnego użytku
 3. Zmiany w instalacji elektrycznej cewko-fajki zamiast skuterowych cewek zrobi się dużo miejsca pod airboxem
 4. Wywalenie bezpieczników i przeniesienie wszystkiego na sterownik z zabezpieczeniami zwolni się miejsce pod siedzeniem. 100% hermetycznych złącz elektrycznych!!! po co te kondony na złączach!
 5. Wszelkie złącza dodatkowe proszę wykonać w dostępnym miejscu!!!! bez rozbierania 1/2 motocykla!!!
 5. bezdętkowe felgi
 6. Zadupek z dużą ilością uchwytów i wystających elementów bez tej łajbowej zabudowy a plastiki na śruby zamiast niemal "jednorazowych" zatrzasków
 7. Solidne fabryczne punkty mocowania gmoli
 8. Słuchać klientów z nie tylko księgowych!!!!! Bo ci ostatni osiągnęli już dawno granicę absurdu a klienci chcą wydać kasę !!! ale chcą też coś w zamian, nie można ciągle jechać po kosztach!!!
 9. Prosta (może być jak w starym DL-u na śruby) regulacja wysokości szyby (Muszel72)
 10. Możliwość parametryzacji motocykla w kwestii zawieszenia na etapie zakupu nawet gdyby okres oczekiwanie na moto był dłuższy bo po płacić za oem zawias i od nowa za ohlins/wilbers .... no po co... ew. robić od razu dwie wersje (madafakinges + mdxmd)
 
				 Ostatnio edytowane przez mdxmd : 18.04.2019 o 11:33
					
					
						Powód: z tymi zatrzaskami.. moja widziała tylko a ASO a część jest już powyłamywana i na prawdę trzeba uważać aby tego nie zniszczyć
 |