Dymka, twoja wypowiedź jest poniżej pewnego poziomu, do którego przywykłem na tym forum. Spróbuję odnieść się do jej merytoryki, choć niewiele tego tam się znajduje:
	Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Dymkaaa
					 
				 
				Kiedyś 61koni 64 momentu z 650 
a teraz jakaś padaka 20 koni i tłok do zmiany po przebiegu... Gdzie ten postęp  ?  
			
		 | 
	
	
 
Proszę wskaż współczesne modele, w których producent deklaruje 20KM z 650ccm pojemności.
	Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Dymkaaa
					 
				 
				I ludzie piszą że 20 koni to wystarczająca moc... tak bo nie mają innego wyboru, a starego się boją i tyle. To jest plucie sobie w brode. 
			
		 | 
	
	
 
Na rynku, jeśli mówimy o nowych motocyklach, jest jakiś pierdyliard modeli do wyboru. Poważnie twierdzisz, że ludzie nie mają wyboru?
	Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Dymkaaa
					 
				 
				Te motki powinny ważyć w chuj mniej z taką mocą i tyle i wtedy ma to sens, a nie waga jak stare 90 latki, zawias nie wiele lepszy choć 
sam możesz poprawić i moc w dodatku mniejsza,a silnik wytrzymałość podobna, 
to co kupić tylko dlatego, że kurwa nowa okleina? 
			
		 | 
	
	
 
Tego za cholerę rozgryźć nie mogę. Które motki powinny ważyć mniej? Które mają mniejszą moc i od czego?
Jeśli odnosisz się do CRF250L to wskaż jej odpowiednik z lat '90. I wtedy porównuj.
	Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Dymkaaa
					 
				 
				A później porównajcie moc z 2001r. do 2018 i wytrzymałość i wyjdzie jaki postęp zrobiły fabryki i gdzie jest biznes, na wciskaniu głupoty...  
			
		 | 
	
	
 
Jak wyżej - porównaj jakieś konkretne modele, wskaż przykłady.
	Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Dymkaaa
					 
				 
				Robią was w chuja bo się łapiecie na jakiś MAGICZNY ROZRUSZNIK 
			
		 | 
	
	
 
Rozrusznik to nie magia. To, w uproszczeniu, zwykły silnik elektryczny wprawiający w ruch wał korbowy w trakcie zapłonu.
Prośba - trzymaj wysoki poziom merytoryki tego forum i nie pisz takich postów. Społeczeństwo ci podziękuje.