Hamulce wg UE
			 
			 
			
		
		
		
			
			Ja jestem starej daty. Te nowe kombinowane hamulce nie są dla mnie.  
No bo teraz kupa sprzętow ma jednoczesny hamulec przód+tył.  
 
Zastanawiam się nad przerobieniem hamulcy w Malagutti. Skuterek zalany waży 200kg. Lewa klamka łapie tylnie koło + jedna tarcza przód. Prawa klamka łapie drugą tarczę przód. No i już kilka razy stan przedzawałowy na szutrowych zjazdach kamienistych. Hamując tym "tylnim" przednie koło szybko się blokuje i masakra zawał serca. W sumie to łatwo idzie przerobić aby prawa klamka łapała dwie tarcze przód a lewa sam tył. Afryki i TA tak mają i latają i działają. Czemu Malaguti by miało nie wyrabiać?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Naczelny Filozof  
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] 
Kymco Activ 50 ADV
			 
		
		
		
		
	 |