| 
 
			
			To jest damper do motocykli szosowych z jednym obiegiem oleju. Na moje oko, jedyne co możesz w nim wyregulować to siłę tłumienia. Do jazdy terenowej będzie to mniej przydatne. 
 W klonach Scotta są trzy obiegi oleju każdy z regulacją:
 - duże pokrętło (base valve) - regulujesz kliknięciami siłę tłumienia na kręcenie kierownicą.
 - małe pokrętło (high speed valve) - dojście płaskim śrubokrętem - regulujesz płynnie, bez kliknięć siłę tłumienia na gwałtowne boczne uderzenia.
 - dwie boczne małe śruby (sweep control valve) - regulujesz zakres kątowy w jakim amortyzator działa, do wyboru cztery ustawienia od 34 do 90 stopni. Dzięki temu w ciasnych wolnych zakrętach można wyłączyć działanie amorka.
 
				__________________"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles
 |