Cytat:
	
	
		| Napisał Maurosso   Licząc na kolanie...wyjszło mi, że  gdyby te śruby miały przenosić całą moc silnika, to przy największym  obciążeniu, musiałby by sobie poradzić z momentem na zębatce zdawczej o  wartości ~328Nm.
 
 Jako, że są dwie, na średnicy 44mm, to na jedną działałoby jakieś ~3727N.
 
 M6 w klasie 8.8 wytrzyma na ścinanie około  2995,2N
 W klasie 12.9 będzie to jakieś 5054,4N i powinny urobić z rozsądnym współczynnikiem bezpieczeństwa.
 
 Tak więc jak coś...to lepiej nie kupować zwykłych M6 z TESCO
   | 
	
 
To teraz jeszcze przelicz na naciski powierzchniowe i ścinanie  wielowypustów na wałku w przypadku że wałek pod zębatką zdawczą jest  wyrobiony i cały moment jest przenoszony przez te blaszki. Bo śruby  śrubami ale jak te blaszki będą hartowane to jeszcze pomasakrują już do  reszty ten wałek. A jak będą miękkie to i tak układ szybko dostanie  luzu.