Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  puszek
					 
				 
				Problemy wynikały z innego powodu...juz to pisałem ale sie powtórzę... 
Nieszczęsliwe umieszczenie filtra pod siedzenie , powoduje ,ze w bardzo sypkim fesz-feszu, macznym piasku, gdy nie da sie jechac szybko, filtr zasysa duze ilosci kurzu/piachu który wiruje obok... Po zatkaniu sie gabki co zdarzyło się po 30 minutach katorgi, siła ssania motura zagina stelaż filtra i powoduje przejscie pyłu pod spodem do gardzieli i na tłok. Po chwili zaklejaja sie zamki na pierscieniach i po zgaszeniu motura nie ma kompreji by go odpalić. Pomogłoby wylanie oleju na tłok...ale trza wiedzieć. 
Paierowy filtr i solidna konstrukcja puszki w Afryce nie da takiej mozliwości. Moto po prostu bez powietrza nie pojedzie. Wytrzepanie kurzu przywraca mozliwośc jazdy Afryce. Poza tym miejsce filtra znacznie ogrnicza ilość zasysanego pyłu/mączki.. 
			
		 | 
	
	
 
porównywać.trzeba konstrukcyjnie Afrykę do Lc8, a tam masz puszkę.z filtrem zrobioną nawet lepiej niż.w Afryce
Rd04 też.ma chyba filtr pod kanapą, zaś 690 też jako lc4 ma filtr pod kierownicą w puszce.. 
 
jaki z tego wniosek nie ma co generalizować, bo modelów i typów lc4 jest cała masa, a i afryk też kilka