01.11.2014, 14:39
			
			
		 | 
		
			 
			#2
			
		 | 
	
	| 
			
			 Zakonserwowany 
			
			
			
				
			
			
				
				Zarejestrowany: Jul 2005 
				Miasto: Milazzo 
					
				
				
					Posty: 5,403
				 
Motocykl: XRV 750
  
				
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 38 min 50 s 
				      
			 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
				 
				
			 
			 
			
		
		
		
			
			Udało mi się osiągnać coś koło 180 kg w Africe , to bardzo dużo jak na wagę oryginału . Ale z kloca nie zrobisz lekkiego enduraka . Od kilku sezonów jeżdżę Tenerka 660 w której bez większych zabiegów waga pokazała 155 kg , do moich potrzeb i zastosowania w jakich tego moto używam jest OK . Przez wiele lat jeździłem endurakami ważącymi 107-115 kg i siadając następnie na Afri wydawało mi się że jest to Goldwig . Teraz jeżdżę FR 250 2T który waży 92 kg i mam wrażenie przesiadam się z Triala że mógł by ważyć jeszcze mniej   
Uważam ze odchudzanie motocykla i robienie go pod siebie na sens , szczególnie jeśli robi się to na bazie starych sprawdzonych jednostek napędowych . Jeżdżę bardzo dużo po rumuńskich i ukraińskich Karpatach w towarzystwie przeróżnych moto , w większości są to KTM-y , ale nigdy moją grzebniętą Tenerką nie zostałem w tyle , wjeżdżam wszędzie tam gdzie 690-tki . A na technicznych podjazdach gdzie muśniecie gazu powoduje utratę przyczepności , moja Tenerka na odpowiednim przełożeniu robiąc regularne taś taś zostawia w tyle nerwowe pomarańcze . 
Mogę postawić w garażu każdy nowy motocykl ale nie powstał przez ostanie 10 lat taki który by mi odpowiadał i dał 100% satysfakcji z jazdy .
Preferuje sobie go zbudować .
Z DR-ki możesz zrzucić max 10 kg , wkładając kilka tys euro być moze dojdziesz w okolice 20 kg i tyle , czy warto sam zdecydujesz .
Powodzenia .
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				 
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .
			  
		
		
		
		
		
			
				  
				
					
						Ostatnio edytowane przez Adagiio : 01.11.2014 o 14:41
					
					
				
			
		
		
	 | 
	
		
 
		
		
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |