Cytat:
	
	
		| 
					Napisał Dzieju  wiesz co , ponad 30000km mi działa i to bezbłędnie i do tego nigdy mi nie zabrakło paliwa ktorego brak powoduje rozwalanie pomp paliwowych.Zanim przekręcisz kranik na rezerwę parę km jedziesz na suchej pompie i to jest najwazniejsza sprawa jesli chodzi o kontrolki paliwa, kranik to porazka i morderstwo pompy !!!
 ale jak kto chce zbijać pompę niech stosuje kranik powodzonka
 gdybym zaczoł jeździć 07 to montaż kontrolki ,przynajmniej jednej,byłby obowiązkowy.
 no ale co kto lubi....
 | 
	
 
ELo, ja rozumiemi te dywagacje o pompie ze starego forum, ale teraz troche jestesmy madrzejsi i pompę rozebralismy w drobny mak. Osobiscie nie widzę, żadnej mozliwosci, zeby skonczenie sie paliwa miało 
jakikolwiek wpływ na wypalanie styków, bo chyba o tym piszesz... 
Co nie znaczy oczywiscie ze nie szanuję twojej wypowiedzi.
 
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________
				pozdrawiam, podos
AT2003, 
RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (
klik)
1. O Mikuni: Wywal to. 
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska 
Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (
klik)