Dzieki, koledzy 
 
No wlasnie tak robilem, a najpierw sprawdzilem na brzezku co sie dzieje jakby i fakt, takie "mikropekniecia" sie robia 

 . Ale skurczybyk nie bardzo mieknie.
Dodatkowo znalazlem w necie: 
http://www.omnexus.com/tc/polymerselector/index.aspx o tworzywach, ze on jest 
heat resistant! Niby nie bardzo, ale sama koncepcja o czyms swiadczy. 
Co do gotowca, juz mialem, MRA, i jezdzi z nia teraz Bajrasz 

 a poza tym chce pokombinowac. Koncepcja 
recyklingu szyb mnie korci 
 
Z tym bagaznikiem jest zgryz, bo koncepcja jest zupelnie inna. U Hondy jest bagaznik z ABS (?) i plyta z termoplastyku, a u Niemca plyta z ABS na podstawie z pretow stalowych... Zreszta chybiona, bo sie ta plyta gnie w czasie jazdy i kufry sie wyrywaja "z miesem"... ale kufer Vario do miasta fajny. A dodatkowo kosztowal mnie 20 franoli 
 
Hm, zakladajac, ze bmw uzywa makrolonu (skad to zalozenie?) znalazlem info u zrodla, czyli u bayera: 
http://www.bayersheeteurope.com/.../MF0138.pdf
A tu dopiero kopalnia informacji dla maniakow:
Motorcycle Fairings and Windshields
Aaaa, ide sie Kuby zapytac.