| 
				  
 
			
			Ja zrobiłem sobie podliczenie co bym chciał zrobić- po taniości , bez szaleństw :Zawieszenie przód z zaciskami np KTM LC4 Adv 1500 zł
 Koło przednie z Tarczą                                   400
 Amortyzator tylny Ochlins                               400
 Tłoki XR 400                                                 900
 Szlif cylindrów – rozwiert                                150
 Szlifowanie gniazd zaworowych i spasowanie zaworów ok 300 zł
 Nowe zawory na wydech                                200
 Nowe sprężyny sprzęgłowe                               50
 Nowe uszczelki                                             300 zł
 Razem: 4 200
 Do tego dojdą pewnie inne rzeczy w silniku co wyjdzie po rozebraniu typu łańcuchy rozrządu i ich ślizgacze 2x200 + 4x150 zł =        1000 zł
 wałek zdawczy skrzyni biegów                           650 zł
 tulejka kosza sprzegłowego                               200
 lańcuszek pompy oleju                                      180 zł
 I co tam jeszcze wyjdzie....
 Niestety wzmacniając silnik musimy wymienić wszelkie elementy ktre wykazują zużycie - w oryginale polatały by jeszcze 100 000 , ale po wzmocnieniu silnika mogą być źródłem awarii.....      Dlatego wg mnie nie ma co sie dotykac do silnika nie planując grubszej inwestycji....
 
 Razem po dodaniu 6230
 Dalej ide na całość:
 opony                                    500
 Akcesoryjne owiewki               2000
 Inny zbiornik                          2000
 Inna kanapa                            350
 Obręcz 18 cali na tył                 300
 Kierownica o zmiennym przekroju 300
 Szersze podnużki                      200
 Lekki wydech tytanowy            1500
 itd.
 
 Jak bym miał od cholery kasy to bym sie pobawił dla samej przyjemności tworzenia czegoś nowego..............
 
				__________________Enduro i ADV
 |