Cytat:
	
	
		| 
					Napisał fxrider  Wiesz, BMW GS nie jest tu specjalnie kochanym moto (też mam więc wiem - ah ta zazdrość    ) i zakładając wątek w dziale nazwanym "Warsztat AfricaTwin  " można liczyć się z taką reakcją - zresztą sam jako mod zaraportowałem ten temat z wnioskiem utworzenia oddzielnego miejsca na takie tematy. | 
	
 
Tak to jest, że to co my posiadamy i jesteśmy z tego zadowoleni to pomimo posiadania miliona wad będziemy uważać za najlepsze na świecie. 
To jest temat dla psychologa i temat na analizę relacji między ludzkich ;p A temat dałem celowo w tym dziale ponieważ liczyłem na większą poczytność(już zakładałem 3 podobne na innych forach, na jednym nie było odzewu. Na drugim nie otrzymałem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi). I jak się okazało dobrze, że tak zrobiłem defakto źle robiąc :P A tak swoją drogą to przydał by się osobny dział dla "nie posiadaczy" AT, a szczególnie dla nie znającego się mnie! 
 
	Cytat:
	
	
		| 
					Napisał fxrider  Taniej raczej nie będzie, chyba, że ktoś na firmę kupi Ci go w Larssonie z 30% zniżką. Oryginalny aku kosztuje coś koło 650zł. Kupno badziewia się nie kalkuluje bo to nic nie poprawi. | 
	
 
Więc sory za takie pytania ale kto nie pyta ten nie wie! Bardzo chętnie kupił bym oryginalny akumulator ale niestety nie stać mnie. I wiem o tym, że oszczędzanie się nie opłaca ale jakby nie patrzeć to każdy z nas na czymś oszczędza.
	Cytat:
	
	
		| 
					Napisał fxrider  U mnie sam problem ewidentnie nasila się w zimniejszych okresach roku - z racji wpływu temperatury na wydajność aku | 
	
 
A nie myślałeś o modyfikacji tak jak w linku, który mi podałeś? A jeszcze jedno: masz może jakiś dostęp do podobnym trików do zastosowania ja w tym linku?