Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Pastor
					 
				 
				Hmm. Jakby tak...:  
1. oskurowac do rosołu z tego plastiku i zapodac baniak Acerbisa od 3TB (chyba by przypasił) i zwyczajna lampę jak Boog przykazał. 
2. opylić kompletny układ wtryskowy wraz z zapłonem, i wogóle całą instalacje elektryczną. 
3. Zapodac pojedynczy gaźnik Bing 94 albo którys z duzych SU. 
4. Wywalić w kosmos katalizator. Przebudowac wydech na jeden rozsądny komin (np. Laser Produo w wersji cywlinej) 
4. Wstawić tyrystorowy zapłon z 1 halotronem (do zrobienia samemu) 
5. Odpęzyć piec podkładkami tak powiedzmy do 1:8,8 
6. Zbudowac instalacje el. od nowa, ale rozsądniej   
7. O misce pod silnikiem, orurowaniu itp to nawet nie wspominam bo to uszywiste.   
  
			
		 | 
	
	
 
A tak dla ścisłości zawsze mnie to interesowało. Jak to będzie przechodzić na badaniu technicznym (prawdziwym)i jak zareaguje (lub reaguje) ew. kontrola w zachodniej ojropie? Chodzi mi o spełnienie norm jakie musi zachować model z danego  roku.
P.S tylko nie wymigiwać się tekstem że to sprzęt tylko na wschód.