Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10.05.2010, 22:31   #5
Babel
 
Babel's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,073
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 8 min 23 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Jaro-Ino Zobacz post
Przeczytałem cały temat i jakoś nie znalazłem prostej odpowiedzi na to co mnie najbardziej zastanawia: Czy filtr gąbkowy chroni silnik równie dobrze co papierowy i można go stosować nawet w ciężkim terenie bez obaw o syf w silniku, czy nadaje się on tylko na asfalty?
Nie znam odpowiedzi na żadne z twoich pytań - ale skoro ja zaproponowałem rozwiązanie to czuje się jakby wywołany do tablicy;
-Pomyślmy jest gąbka to od quada - w jakich warunkach się poruszają wiadomo
-Większość moto hard enduro ma gąbki
-gdzieś tu zapodałem foty filtra po 1000 km z czego może 100 po asfalcie - i uwierz mi wiele motorków bardziej nadąjacych się do takich jazd nie jeździ w takim terenie jak ja latałem .
-mi się znudziło wymienianie papierowego filtra po 2000 km

Oczywiście i decyzja to naprawdę indywidualna sprawa - ja nie ponoszę za to odpowiedzialności
Babel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem