| 
				  
 
			
			Miałem okazję przyjrzeć sie Tenerce na Motodays w Romie , projekt całkowicie zrealizowany w Japan w 36 miesięcy . Produkcja będzie odbywać się wyłącznie u skosnokich , to dobrze wróży , przynajmniej przez pierwsze dwa lata , gdzie będzie produkowana w limitowanej serii . Potem , albo zaprzestaną produkcji , albo okaże się hitem sprzedaży , trzeba dobrze poznać japończyków , żeby chociaż w małym stopniu zrozumieć ich sposób myślenia . Motocykl prezentuje się całkiem , całkiem , rewelacyjnie wyważony ( przynajmniej takie wrażenie sprawia siedząc na nim ) , kilka innowacyjnych gadżetów jak : zintegrowany ABS z UBS ( coś podobnego jak w Viadrze ) , system D-mode , który pozwala na zmianę map zapłonu , oraz kontrola trakcji , niektóre systemy mają możliwość ręcznego wyłączenia .
 Zamieniłem dwa zdania z Paolo Pavesio dyrektorem marketingu i komunikacji z Yamaha Motor italia , na moje pytanie dotyczące przeznaczenia i potencjalnej klienteli nowej Tenerki , odpowiedział :
 " Tenera została stworzona dla doświadczonych motocyklistów , szukających motocykla do komfortowych wyjazdów w odległe zakątki naszej planety , którzy cenią komfort , innowacyjne rozwiązania i nie chcą posiadać tuzinkowego motocykla z niemieckiej stajni "
 " Jedynym motocyklem na dzień dzisiejszy mogącym konkurować z innymi w tym segmencie jest Varadero , ale traci z roku na rok klientów ze względu na brak rozwoju od 2003 roku w przeciwieństwie do konkurencji , właśnie dlatego chcielibyśmy wypełnić naszym produktem miejsce Vardero , które zapewne w najbliższym czasie zostanie wycofane z produkcji" .
 Początkiem maja , będę miał możliwość przejażdżki , wówczas coś od siebie napiszę .
 
				__________________  
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .
			 |