![]() |
Silnik Huskvarna Te510 / SWM
Cześć .. czy ktoś może coś powiedzieć coś o silniku który kiedyś był Huskah Te510w a dziś w SWM ?
To dość stara konstrukcja.. i jaki przebieg to wytrzymuje ? Czy ma tendencje do brania oleju ? Jaka była / jest awaryjność ? Co się psuje ? Jaką ten silnik ma/miał opinię ? Czy skrzynia biegów (która jest tym silniku 6 biegowa) nadaje się do długotrwałej jazdy w trasie? Jak duże przebiegi wytrzymuje ? Co ze spalaniem przy normalnej jedzie po asfalcie 100km/h .. takiej huski czy SWMa ? Czy są do tego silnika nowe części ? |
To jest enduro. Szosy nie lubi a skrzynia jest ciasna jak to w enduro. 100 po asfalcie? Pojedzie ale moja CRF450 też pojedzie ale krótko i to nie jest przyjemne doświadczenie.
To nie jest do długotrwałej jazdy w trasie stworzone i się w mojej ocenie do tego nadaje mniej więcej jak każde enduro czyli wcale. |
Cytat:
Osobiście mam uraz do wszystkich starych Husvarn, miałem TE610 i.e i robiłem w niej generalkę, tragiczny dostęp części, wszystko drogie. Jedyną Huskę jaką bym rozważał aktualnie to tylko 701, ale to znacząco droższy sprzęt. Gdybym miał wolną kasę i miał kupić coś lekkiego do popylania po wydmach w Afryce to tylko KTM 690 / Husqa 701. |
Nie ma chyba innych duali na rynku po prostu. A szkoda. No ale 690/701 to ciepła nie lubią za bardzo.
|
https://www.off1.jp/_ct/17791629
niedługo ma pojawić się kove 450 w wersji dual, silnik w miarę sprawdzony z wersji rally. |
Chyba dołożyli lampki do MXa i nazwali dualem. Małe toto. Do duala typu 690 czy stare DR/XR to temu daleko. Znacznie bliżej do krosówki. Nie widzę tego osobiście.
|
Nie widzisz, więc nie wiadomo jak będzie. To raczej konkurencja drz niż 690. Mi się wydaje że to będzie obrana ze zbiorników 450 rally.
|
Raczej tak jak mówisz. Wygląda to bardziej jak 450MX z lampami i ABS niż wykastrowany Rally. No ale zobaczymy.
https://www.youtube.com/watch?v=73aaM-QUA_o |
Z tym że Kove 450 rally zdecydowanie lubi zapierniczanie - silnik na obrotach jaki zawias
Ciekawe czy coś zmienią?? SWM 500 miał Denisiuk do niego się odezwij |
Tylko 450 Rally to teraz kosztuje chyba tysiaka mniej niż 800 Rally. Ktoś tym jechał dłużej szosą? Da się trzymać powiedzmy 110 kmh?
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.